GRendal Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 jeg klarte å ødelegge torn journal page i stalvan Q chain quest hva gjør jeg ?
Irons Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 abondon quest og ta den på nytt fra quest giver?
phnx85 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 (endret) Ehm.. No offence, men hvordan kan en level 60 Warrior være noob og ikke vite hvordan man abandoner quest? Endret 20. september 2005 av phoen|x
GRendal Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Ehm.. No affence, men hvordan kan en level 60 Warrior være noob og ikke vite hvordan man abandoner quest? det var en chain Q, var bare litt usikker.
Plomma2 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 (endret) Ehm.. No affence, men hvordan kan en level 60 Warrior være noob og ikke vite hvordan man abandoner quest? No offence, men hvordan klarer en person på 20 med 14 år med skolegang bak seg å skrive "affence?" Endret 20. september 2005 av Plomma2
phnx85 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Ehm.. No affence, men hvordan kan en level 60 Warrior være noob og ikke vite hvordan man abandoner quest? No offence, men hvordan klarer en person på 20 med 14 år med skolegang bak seg å skrive "affence?" 1337-speak? Søvn mangel? Kaffe mangel? Mye å gjøre på jobb? Dårlig ping? Uvant tastatur? Har masse grunner 14 år skolegang? Jeg har bare grunnskole + 3 år videregående
atrax Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 No offence, men hvordan klarer en person på 20 med 14 år med skolegang bak seg å skrive "affence?" 1337-speak? Søvn mangel? Kaffe mangel? Mye å gjøre på jobb? Dårlig ping? Uvant tastatur? Har masse grunner 14 år skolegang? Jeg har bare grunnskole + 3 år videregående 1337-speak? Nei. Diverse mangler som ikke orddeles? Uvant tastatur? PING? Hah. Verken mellomromstasten eller a/o-tastene ligger på unormale steder på standardtastaturer. Men host opp dysleksi-argumentet, og du vinner. Men 2 års ekstra skole hadde sikkert hjulpet, ja.
Solid Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 No offence, men hvordan klarer en person på 20 med 14 år med skolegang bak seg å skrive "affence?" 1337-speak? Søvn mangel? Kaffe mangel? Mye å gjøre på jobb? Dårlig ping? Uvant tastatur? Har masse grunner 14 år skolegang? Jeg har bare grunnskole + 3 år videregående 1337-speak? Nei. Diverse mangler som ikke orddeles? Uvant tastatur? PING? Hah. Verken mellomromstasten eller a/o-tastene ligger på unormale steder på standardtastaturer. Men host opp dysleksi-argumentet, og du vinner. Men 2 års ekstra skole hadde sikkert hjulpet, ja. Hvem er mest eid nå
Pug Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 (endret) Ser ut som det er vanskelig å holde seg til retningslinjene 1. Vær snill og grei. Saklighet og høflighet er viktig.3. Forsøk å beholde temaet i tråden. Edit: I am teh wannabe mod, woot Endret 20. september 2005 av Pug
chokke Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 kan du ikke bare få questen der den delen du er på starta? om det er en kasse, trykk på den igjen eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå