Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjærlighets-delen fikk visst lov å ha gjestestatus. Så folk på forumet tør å stille de flaue spørsmålene uten å lage ny bruker hele tiden.

6979205[/snapback]

Stilig faktisk :)

Men kansje vi burde svare han istedet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg at det finnes en Gud! Så den peneste bartenderen i historien på lørdag ^^ Men jeg så klart ble jo sittende der å drikke øl til den store gullmedaljen... :w00t: Drit bra trekk, men men ^^ Fikk navnet hans i dag, og masse "du-var-skikkelig-full" opptaderinger på alle de svarte hullene i hukomelsen min! Han var den peneste :love: Skal ut oftere nå :thumbup:

Skrevet
Nå vet jeg at det finnes en Gud! Så den peneste bartenderen i historien på lørdag ^^ Men jeg så klart ble jo sittende der å drikke øl til den store gullmedaljen...  :w00t:  Drit bra trekk, men men ^^ Fikk navnet hans i dag, og masse "du-var-skikkelig-full" opptaderinger på alle de svarte hullene i hukomelsen min! Han var den peneste  :love: Skal ut oftere nå :thumbup:

6984687[/snapback]

Jeg bare veit én ting. Skal du sjekke opp bartenderen, vær jævlig forsiktig med ølen. Han er en kunde for deg om du bare drikker. Drikk med måte, og bli godt kjent med han.

Skrevet (endret)
Nå vet jeg at det finnes en Gud! Så den peneste bartenderen i historien på lørdag ^^ Men jeg så klart ble jo sittende der å drikke øl til den store gullmedaljen...  :w00t:  Drit bra trekk, men men ^^ Fikk navnet hans i dag, og masse "du-var-skikkelig-full" opptaderinger på alle de svarte hullene i hukomelsen min! Han var den peneste  :love: Skal ut oftere nå :thumbup:

6984687[/snapback]

Du bor ikke tilfeldigvis i Bergen? :wee:

edit: Faen, du gjorde jo det. Det er ikke Contrabar det er snakk om?

Endret av SteffyBoy
Skrevet

HAHAHAHA! Nei det er ikke det. Og det med at jeg må drikke med måte, ja jeg vet det. Men det var ikke planen om å flørte med han heller... Han var bare pen :love: Da skjer bare slikt!

Skrevet
Sjekk ut bartenderen på ContraBar. Helt klart verdt å sjekke ut.

6985085[/snapback]

Erhm...Stefan?

6985647[/snapback]

Stefan hvem?

Øhm...en Stefan er...tja...Fettern til fatter, men er vel 23 eller no....har ikke peil på hva han jobber med :p

Skrevet
Sjekk ut bartenderen på ContraBar. Helt klart verdt å sjekke ut.

6985085[/snapback]

Erhm...Stefan?

6985647[/snapback]

Erhm, yes sir?

6987228[/snapback]

Vi snakker om bartender, og ikke...."bartenderinne"....right?

Skrevet
Wehuu, i dag avtalte jeg å komme på besøk til han fra russekroen i morgen! Gleder meg! Vi skal visstnok se på film. Jeg både gleder og gruer meg.

6985857[/snapback]

Hvorfor grue seg?

Skrevet
Wehuu, i dag avtalte jeg å komme på besøk til han fra russekroen i morgen! Gleder meg! Vi skal visstnok se på film. Jeg både gleder og gruer meg.

6985857[/snapback]

Hvorfor grue seg?

6991008[/snapback]

Til hun finner ut hvilken kjip tøffel han er akkurat som alle de andre guttene =/ Selvtillit = attraction, men de fleste gutter som tilsynelatende har dette utad mister den når de kommer nært jenta. Det er ikke lett å holde den oppe (sliter selv =/). Det er alt for lett å komme med meningsløst pjatt som er veldig godt ment men som ødelegger bildet du har laget i hodet på dama som en meget tiltrekkende fyr.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...