Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

eg skal hive av meg bortimot alle klea når eg kjem heim vertfall :p skal ta på meg speedo trusa, så skal eg vaske bilen, og felgane, så skal eg vokse bilen...eeeeh..ikkje speedo men shorts:P :blush:

Endret av Solefald
Skrevet

eg trur nok du vil komme hit, og løfte speedoen litt til sides, når eg står bøyd frammover og gnikker på panseret, mens brysthåra svømmer i såpevatn, og lure den langt inn..hehe..fysj ..ditta vart nasty,..glad eg har evnen til å blokkere ut slike bilder

Skrevet
eg trur nok du vil komme hit, og løfte speedoen litt til sides, når eg står bøyd frammover og gnikker på panseret, mens brysthåra svømmer i såpevatn, og lure den langt inn..hehe..fysj ..ditta vart nasty,..glad eg har evnen til å blokkere ut slike bilder

6566610[/snapback]

:sick:

Linn C kommer sikkert

Skrevet
haha:P PS: im not gay

virker som at Neppe har store planer på gang:P

6566628[/snapback]

Nåja, det så ut som om du har planene klare, du også :barf:

Skrevet
haha:P PS: im not gay

virker som at Neppe har store planer på gang:P

6566628[/snapback]

Nåja, det så ut som om du har planene klare, du også :barf:

6566662[/snapback]

Oohh den svei Solefald. haha :p

Skrevet (endret)

hehe:P neida:P sitter å ler eg no, haha:P huff..måtte få eit tilbakeslag den stygge "historia" istad:P

og det med plan eg snakka om, var basert på kommentaren om at Linn C kjem sikkert, og tidligere kommentarer som f.eks kino :p hehe

Endret av Solefald
Skrevet
Det finnes ingen fasit!

Men du kan starte med å komme deg ut og treffe jenter. Bli gjerne kjent med en 2-3 stk. som du så kan bli bedre kjent med senere (helst neste helg ;)). Når du har funnet en jente du virkelig vil bli bedre kjent med, så ring tilbake dersom du har lovet dette! Merk: dette gjelder kun dersom du virkelig liker henne. Invitér så gjerne på café/restaurant/kino/parken (kommer an på din egen økonomi) men ikke nevn ordet "date". Dette er kun for å bli bedre kjent med henne. ;)

Dersom hun også liker deg, er det naturlig med litt SMS i starten - som fort går over i telefonsamtaler som gjerne varer en stund. Etter dette kan du prøve å få henne med på en "romantisk aften" (f.eks. middag hos Brasserie France). Det er her du kommer til å merke om hun også er interessert i deg på samme måte (dvs. kjæreste). :)

Det viktigste av alt er uansett å være seg selv. Vær deg selv så går alt bra. :)

(I tillegg så er det lurt å huske på å ikke være en fagidiot ("Ja, den nye Pentium4 HyperXTrexxxton 53430GHz er dritbra, spesielt med vannkjøling!"), skryte for mye ("Jeg tar 2 tonn i benkpress") eller rett og slett være drittunge ("Tror ikke du trenger síllikon liksom!"). Du må heller aldri finne på "å spørre" ("Vil du være dama mi?") - dette er no-no!)

6549822[/snapback]

Hun ene jeg faktisk gikk på restaurant med dumpet meg. :p

Anyways, det siste du skrev. Det er en selvfølge. Få som anser meg som virkelig nerd i RL.

6549863[/snapback]

Han Jeremy-fyren fra Pure Pwnage ser på verden som et spill. Han prøver å "rushe" damene ved bordet, fordi han tror de er noobs, men det ser ut som "de har gode base-defendere".

Link til torrent - Episode 2

Skrevet

Jeg pleide å si slikt :p pleide å si lol i RL også, en stund.

Men, ettersom jeg begynte å spille WoW på en RP-server, har jeg blitt bedre :p

Men dette ble veldig veldig off-topic :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...