Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg lurer på hvor mye tid dere gutter er "villige til" å bruke på en eventuell kjæreste?

6547188[/snapback]

Om man ikke bor sammen vil jeg si "akkurat passe" :p

Kjenner et par som nesten ikke har tid til å være med "gutta" lenger, pga kjæreste.

Det er for drøyt. Ellers er det bedre med kvalitetstid med kjæresten (er ikke dermed sagt man ikke kan være mye sammen.), istedet for å ha masse dødtid sammen.. Da kan man heller finne på mer, eller gjerne med noen andre også..

Men begge parter må på en måte være enig på en måte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har mykje med modenheten da, og faktisk skjønne at en går lei visst en er for mykje ilag..forstå kor grensa går. eg liker å rekke å savne personen, ellers så begynner eg å lure på om eg har følelser for ho.. når en aldri faktisk rekker å tenke over om det er noke.

Skrevet
Det er jo også greit å kunne finne på ting sammen med andre da. Altså som par, men sammen med flere.

6547570[/snapback]

Det er sant! Variasjon er nok stikkordet; en god del med hverandre, en del hver for seg og sammen med andre ; )

Skrevet

double dates ja, koslig det...desto meir eg leser her, desto meir fortvila blir eg...huff..alt en klarer å rote seg borti...

noken som har god erfaring med double dates da? min erfaring er at ho eg var med, har mislikt ho som er ilag med kompis..

Skrevet
double dates ja, koslig det...desto meir eg leser her, desto meir fortvila blir eg...huff..alt en klarer å rote seg borti...

noken som har god erfaring med double dates da? min erfaring er at ho eg var med, har mislikt ho som er ilag med kompis..

6547588[/snapback]

Som tatt ut ifra munnen min.

Jeg og kompisen snakker, damene holder kjeft. Kommer med noe som "ehhe, ja" en gang i blandt. TAMT

Skrevet

Har kun dårlig erfaring med double dates, med mindre dere kjenner hverandre rimelig ok fra før, går det, som oftest, nedenom og hjem :p

Skrevet
oh yes, blir berre sånn små prating, aldri noke skikkelig prat, er kjipt, rart jentene skal vere så vansklig å få til å prate ilag..

6547627[/snapback]

Ja, men når de kommer hjem går skravla i ett :p

Skrevet

helt riktig....bestevenninda mi, vart bestevenninde med ho eg var ilag med, så no er jo dei best friends, så no kan jo ikkje eg snakke med venninda mi om ting lenger, for da går jo alt til xn, og da blir det berre pes.

Skrevet
Jeg lurer på hvor mye tid dere gutter er "villige til" å bruke på en eventuell kjæreste?

Mye tid. Om jeg ser tilbake har jeg brukt vanvittig mye tid på kjærestene mine, og jeg har som regel ikke angret i etterkant. En kjæreste er jo nettopp det, det kjæreste man har.

Skrevet

Kommer jo helt an på om jentene har noe til felles da. Jeg mente ikke nødvendigvis doubledates, men at man kan finne på ting sammen med venner selv om man er med kjæresten.

Skrevet
Nå, tilbake til ontopic noen?

6547180[/snapback]

Ja, altså

6547188[/snapback]

85% av min ledige tid. :)

Skrevet
De fleste kjærestepar er vel på omtrent samme størrelse, etter min erfaring ?

6530653[/snapback]

Ikke alltid. Vet om et par i klassen min med stor forskjell i høyden. "Han" er ganske høy i forhold til "henne", men de elsker hverandre MEGET.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...