Nstin Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 en epic rogue hita magen min for 3134 da jeg var i sorrow hill hva er det for noe? Edit: _litt_ stor skrift kanskje en rogue med epic gear? Sikkert riktig.. men det høres jo helt idiotisk ut da.
mobilfreek Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 en epic rogue hita magen min for 3134 da jeg var i sorrow hill hva er det for noe? Edit: _litt_ stor skrift kanskje en rogue med epic gear? Sikkert riktig.. men det høres jo helt idiotisk ut da. en rogue med fult epic gear og epicdaggers mente jeg sry for at jeg fikk dere til og misforstå.. btw han brukte ambush
Nstin Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 en epic rogue hita magen min for 3134 da jeg var i sorrow hill hva er det for noe? Edit: _litt_ stor skrift kanskje en rogue med epic gear? Sikkert riktig.. men det høres jo helt idiotisk ut da. en rogue med fult epic gear og epicdaggers mente jeg sry for at jeg fikk dere til og misforstå.. btw han brukte ambush Tenkte meg det. Var ikke personlig ment.. Var faktisk ganske teit av meg å skrive det på den måten.
Cannabiskopen Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 takk for alle svar, men hvis dere kan begrunne med hvilkne våpen og hvilken talent build dere bruker, hadde det vært kjempe fint
Acurus Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 (endret) Bruker selv ikke dagger i main hand så ambush bruker jeg lite. Men har critta 780 på ss, å synst det er ganske bra jeg var buffa ut av folkeregisteret da, hehe Edit leste posten over: Bruker Krol blade. builden er en Ass/combat build 33/18 viss jeg ikke husker feil. Endret 21. september 2005 av kule-ku
Intimvask Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg critta 1395 med eviscerate på en mage her om dagen. Er lvl50 atm Har Phantom Blade i mainhand og Vanquisher's Sword i offhand.. kos!
StorPeder Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg critta 800 med ambush her igår. På en av ogrene i Arathi. Jeg er lvl 32 da. Syns det var ganske bra uten noe som helst bra gear. Det er bare 300 mindre enn max crit på ravage med fullt cat- form gear i lvl 50! (Druid, ja).
DeeTee Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Der er mine stats fra siste uka hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå