Gå til innhold

hvordan spør DU en mage om vann/brød?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg har greit med mana:

Stam buff + "Excuse me, if its not to much of a trouble, could you be so kind and make me some water?"

 

Hvis jeg har lite mana:

"Excuse me, if its not to much of a trouble, could you be so kind and make me some water?" og hvis jeg får vann buffer jeg stamina.

 

Eller hvis Alfbjarne er online: "Tøs, æ e tørst!"

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Aldri utenom guild eller party, mat og drikke er billig. Med cooking er man nesten selvforsynt med mat uansett. Når det kniper så spør jeg høflig.

Kommer jo helt an på hvilken klasse du spiller. Warlock har jo mange finfine måter å få opp mana på, og druid kan switche over til bear/cat. Verken shaman eller hunter er avhengig av mana for å gjøre skade, kan fint bruke melee/ranged til mana er 100%.

 

Priest uten mana, derimot, er temmelig død. Level 45-vann koster 8s per stykk, og det blir dyrt hvis man har planer om å grinde et par timer. Da betaler jeg heller en mage 50s for å snekre sammen 60-100 flasker.

Lenke til kommentar

Jeg spør gjerne randoms slik:

"Hello. Could I bother you for a couple of stacks of water, please?" Eller tilsvarende. Men som regel så har jeg nok kjente og guildies og da blir det :" make me a couple of stacks please? and one with food?" (trenger ikke si water) Men, som warlock nå så trenger jeg omtrent ikke vann/brød for grinding. Drain life/Life tap + pet er alt som trengs:)

Lenke til kommentar

"Water, or I will kick you in the face."

 

Vel, nei. Jeg spør høflig, uten å ha noe fast spørsmål. Kommer litt an på hvem jeg spør også, om jeg kjenner dem eller ikke, osv. Riktignok trenger jeg ikke noe særlig med vann som warlock, lifetap/bandage gjør underverker, så det blir helst før en instance av noe slag.

Lenke til kommentar

Det har hendt seg noen få ganger at jeg på roguen min har vært nødt til å spørre en mage om drikke til gruppen, hvis jeg tilfeldigvis er den eneste igjen i IF eller noe.

Da pleier jeg selvfølgelig å spørre høflig, samtidig som jeg regner med et ja :) På samme måte som om når noen spør om jeg kan åpne en lock-box, dette er ikke noe problem.

 

 

Edit: masse feil, gikk litt fort :blush:

Endret av Gene
Lenke til kommentar
Det har hendt seg noen få ganger at jeg på roguen min har vært nødt til å spørre en mage om drikke til gruppen, hvis jeg tilfeldigvis er den eneste igjen i IF eller noe.

Da pleier jeg selvfølgelig å spørre høflig, samtidig som jeg regner med et ja :) På samme måte som om når noen spør om jeg kan åpne en lock-box, dette er ikke noe problem.

 

 

Edit: masse feil, gikk litt fort :blush:

Trenger rouges vann? :hmm:

Lenke til kommentar
Det har hendt seg noen få ganger at jeg på roguen min har vært nødt til å spørre en mage om drikke til gruppen, hvis jeg tilfeldigvis er den eneste igjen i IF eller noe.

Da pleier jeg selvfølgelig å spørre høflig, samtidig som jeg regner med et ja :)  På samme måte som om når noen spør om jeg kan åpne en lock-box, dette er ikke noe problem.

 

 

Edit: masse feil, gikk litt fort :blush:

Trenger rouges vann? :hmm:

"hvis jeg tilfeldigvis er den eneste igjen i IF eller noe."

 

open your eyes and realize

Lenke til kommentar
Det har hendt seg noen få ganger at jeg på roguen min har vært nødt til å spørre en mage om drikke til gruppen, hvis jeg tilfeldigvis er den eneste igjen i IF eller noe.

Da pleier jeg selvfølgelig å spørre høflig, samtidig som jeg regner med et ja :)  På samme måte som om når noen spør om jeg kan åpne en lock-box, dette er ikke noe problem.

 

 

Edit: masse feil, gikk litt fort :blush:

Trenger rouges vann? :hmm:

roguen spurte om vann fra en random mage til å gi gruppen sin?

 

ojoj, litt sein :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...