Thombr86 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 DX10 demo? Så dette er rendret på en PC med DirectX10 "alpha/beta" installert... Tenk da hvordan det blir med Final DX10 og cryengine?!
thomassit0 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 fy satan det der var syke greier....
lavizh Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Har EA kjøpt opp Ubisoft ?!? Jaja, der gikk Ubisoft og Farcry rett i dass, garantert. Men klippa var syke.
Glipp Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Lurer på hvilket skjermkort de brukte på testen må jo være et som supporterer DX10.. men det finnes ikke i dag.. kanskje de har noe ikke vi vet om
brd Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Lurer på hvilket skjermkort de brukte på testen må jo være et som supporterer DX10.. men det finnes ikke i dag.. kanskje de har noe ikke vi vet om #laster ned# gleder meg
olegunnaro Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Lurer på hvilket skjermkort de brukte på testen må jo være et som supporterer DX10.. men det finnes ikke i dag.. kanskje de har noe ikke vi vet om Hvordan skal de i det hele tatt greie å utvikle DX 10 uten å teste det på noe?
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Har EA kjøpt opp Ubisoft ?!? Jaja, der gikk Ubisoft og Farcry rett i dass, garantert.Men klippa var syke. Tviler på det, EA er stooooooooooooort, ubisoft har neppe råd til det.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Lurer på hvilket skjermkort de brukte på testen må jo være et som supporterer DX10.. men det finnes ikke i dag.. kanskje de har noe ikke vi vet om Hvordan skal de i det hele tatt greie å utvikle DX 10 uten å teste det på noe? nvidia og ATI sitter nok på noe som vi ikke får før vi trenger det, men det er nok ikke i kort form, men de må jo ha noe og utvilke på og teste... så dx10 og sm4 teknologi finnes nok...
Idioteque Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) Har EA kjøpt opp Ubisoft ?!? Jaja, der gikk Ubisoft og Farcry rett i dass, garantert.Men klippa var syke. Tviler på det, EA er stooooooooooooort, ubisoft har neppe råd til det. Ehm, EA har kjøpt opp Ubisoft, ikke omvendt. EDIT: Ikke at de har det da, har vel bare kjøpt en del aksjer. Endret 19. september 2005 av GuardiaN--
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 ja ok da er det nok sant blingsa litt.. ehhe
Blue--Sky Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) (googlet) en større versjon. Laster ned nå Takk takk, denne var bedre Endret 19. september 2005 av Blue--Sky
Snorre Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Diverse meningsløse poster slettet. Jeg kan skjønne at dere blir oppspillt av den demonstrasjonen der, men prøv å hold dere på et seriøst nivå.
Mala Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Kan trygt si at det der var det mest imponerendes eg har sett, men kvaliteten var jo lavmål da *glede seg til high-res filme*
Glipp Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Kan trygt si at det der var det mest imponerendes eg har sett, men kvaliteten var jo lavmål da *glede seg til high-res filme* gleder meg til en ingame trailer istedenfor slike filmopptak
hansol123 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 gleder meg til et spill med den motorn der kommer
minimum payne Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 hvis dee ser på denne siden: http://ageia.com/ så står ubisoft som key partner der. ergo er det ageia som er grunnen til volumetriske skyer og hus som han vrakes. bare smekk inn hw physics så kommer dette inn med en gang, sikkert den planten også, siden ageia beregner kollisjonene.
ttt Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 snakker vi om FarCry 2 her kanskje? Dette var frå spelet Crytek skal lage for EA. Altså ikkje Far Cry 2. husk at crytech er kjøpt opp av EA Som sagt, så er ikkje Crytek kjøpt av EA, dei skal bare lage eit spel for EA. utrolig bra fysikk motor og (havok2?) Crytek lage sin eigen fysikkmotor i forbindelse med Cryengine (1), så eg reknar med at dei brukar den vidare. gleder meg til en ingame trailer istedenfor slike filmopptak Klippet var vistnok ingame. Det var ein person som satt og spelte medan dei viste det fram.
Kris R Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (googlet) en større versjon. Laster ned nå Takk takk, denne var bedre Linken er død! Finnes det en mirror? Videoen ble tatt opp i smug på PDC05 og fordi det ikke finnes WGT 2.0(DirectX 10) ble alt emulert i software! Forumtråd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå