Gå til innhold

Tips: Eryx/SRAW som sniper :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hepp, jeg har etterhvert fått alldeles glimrende skillz med Eryx og bruker denne som sniper/assault hvis jeg får lite kjøretøy å skyte på.

Det som er så genialt kontra vanlig snaiper/assault:

- Hvis det er noen som løper rundt, kan de lett treffes, siden man kan guide raketten

- Man trenger bare en treff for garantert kill

- Hvis man blir beskutt feks bakfra kan man bare snurre rundt og hive avgårde et skudd og så guide det i mål etterpå og whuppi! Kill :)

Ikke så genialt:

- Lite ammo

- Lett å se hvor man skyter fra, men det er jo bare å flytte seg mellom hvert skudd.

Prøv!

Det er så moro så :)

.xstian

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, genialt det ja, prøvde det litt for noen dager siden på dalian plant. gøy å skyte folk som løper rundt, og fremdeles treffe dem midt på med raketten :D

Skrevet
Funker SRAW på lange avstander da? Går de ikke tom og begynner å dale?

Har tatt ut snipere på veldig lang avstand med TOW :D

Vettasøren. Tror ikke det, klarer fint å sikte meg inn på ca 200 meter iaffal.

Kanskje det er forskjell på SRAW og Eryx? Speller aldri USA med mindre jeg må...

.x

Skrevet

Uff, jeg hater rocket snipere, sorry men det er for lett, da bunnyhopper jeg bare bort, faen til dem hvis de klager på bunnyhopp etterpå, da er det kick :D

Skrevet

Hmm... Begynner å bli veldig mange uskrevne regler å huske på nå. Kanskje noen burde endre statusen på disse til skrevne, slik at folk som ikke spiller hver dag ikke riskerer å bli kicka uten å vite hvorfor.

Skrevet
Uff, jeg hater rocket snipere, sorry men det er for lett, da bunnyhopper jeg bare bort, faen til dem hvis de klager på bunnyhopp etterpå, da er det kick :D

Ja for bunnyhopping er jo selvfølgelig ikke altfor lett... :roll:

Skrevet

Ja for bunnyhopping er jo selvfølgelig ikke altfor lett... :roll:

Det ser jo festlig ut da :p

Skrevet
Ja, det er schempegøy å kaste bort alle eryx-missilene dine bort på Per Sprellemann, også kommer det en tanks og banker på hjelmen din med kanonløpet :p

.....tett etterfulgt av et av dine angrepsheloer, som har en blind pilot som dreper deg og tanksen :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...