Gå til innhold

Ipod, valgets kvaler


Bullit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har bestemt meg for å kjøpe en Ipod, men greier ikke å velge mellom den vanlige Ipod 20gb og den svarte 20gb U2 utgaven. Synes den svarte ser litt kulere ut og er litt mer uvanlig, men jeg er egentlig ikke noen stor U2 fan.

Hva ville dere valgt?

Har selv en U2-utgave, men jeg tror riper synes mye bedre på den svarte enn originalen. Kjøpte kun U2-utgaven fordi de var utsolgt for alt annet, og det var halv pris i forhold til i norge på den tiden. Er heller egentlig ingen U2-fan, men signaturene bakpå plager meg egentlig ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har nettop bestilt ipod nano, men gravering "Håvard Sørbø" , og det virka som om det skulle gå bra! Får poste i morra og, når jeg får den, så skal jeg si om det går bra med Æ,Ø,Å :)

 

Men litt On-topic, så synes jeg sjøl U2 versonen er sabla kul, sjøl om du nødvendigvis ikke er U2-fan. Men du må jo selfølgelig bestemme sjøl :p

Endret av Sørbø
Lenke til kommentar
Jeg har nettop bestilt ipod nano, men gravering "Håvard Sørbø" , og det virka som om det skulle gå bra! Får poste i morra og, når jeg får den, så skal jeg si om det går bra med Æ,Ø,Å :)

 

Men litt On-topic, så synes jeg sjøl U2 versonen er sabla kul, sjøl om du nødvendigvis ikke er U2-fan. Men du må jo selfølgelig bestemme sjøl :p

Du får ha lykke til da, men ikkje bli så alt for overraska om Poden din heiter "Hvard "Srb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...