Gå til innhold

Spillverket.no: Kommer dere med omtaler av følgende spill....?


Anbefalte innlegg

De jeg ønsker å se omtaler av er Total Overdose og Pilot Down: Behind Enemy Lines.

 

Kommer dere med omtaler av disse når det nærmer seg release i Norge?

Jeg så at de hadde de to spillene inne på Play.com, så det er vel ikke så lenge til de kommer hit heller?

 

EDIT: Jeg lurer forresten også på om dere skal komme med en omtale av Sacred: Underworld, som kom ut for flere måneder siden....

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har venta på Baldur's Gate 2 omtalen ganske lenge no... Begynner å tvile om den kjem.

 

Men ellers venter eg på Fable PC omtalen, høyrt at Lost Chapters "expansion pack'en" skal ha mykje meir og spanande enn den consol Fable hadde. Kjem ikkje den meget snart ut?

Det er vel en god stund til at den kommer ut offisielt ja. Warez-versjonen har merkelig nok vært ute ufattelig lenge (nesten en måned!). :hmm:

Lenke til kommentar
[iC,17/09/2005 : 18:38] De jeg ønsker å se omtaler av er Total Overdose og Pilot Down: Behind Enemy Lines.

 

EDIT: Jeg lurer forresten også på om dere skal komme med en omtale av Sacred: Underworld, som kom ut for flere måneder siden....

Omtalen av Total Overdose er til korrekturlesing nå, og kommer ut i løpet av dagen eller i morgen. Pilot Down: Behind Enemy Lines har vi dessverre ikke fått anmeldereksemplar av, men jeg skal høre med utgiveren hva som har skjedd. Tror det ble lansert 9. september.

 

Vi hadde dessverre ikke anledning til å anmelde Sacred: Underworld når det kom, og nå må vi fokusere på nye titler. Beklager.

 

Eg har venta på Baldur's Gate 2 omtalen ganske lenge no... Begynner å tvile om den kjem.

 

Men ellers venter eg på Fable PC omtalen

Litt usikker på hva du mener med "Baldur's Gate 2". Vi anmeldte Baldur's Gate: Dark Alliance II i februar i fjor. Baldur's Gate 2 kom vel ut for 5 år siden?

 

Angående Fable på PC: Microsoft har sagt til oss at de av en eller annen ukjent grunn ikke hadde lov til å sende ut presseeksemplarer før 17. september. Det var i går, så vi regner med det ligger et eksemplar i postkassa på mandag. Så snart vi har spilt det nok, skal vi gi dere en anmeldelse. Vi anmelder naturlig nok ikke piratversjoner.

Lenke til kommentar
Altså, Baldur's Gate 2 kan vere 5 år gammelt. Men det er jo ikkje eit grunnlag for å ikkje skrive anmeldelse av det! Niks! Dekan burde gå retro-night og skrive ein anmeldelse for BG2, Plansescape: Torment og Icewind Dale. Det hadde vert fantastisk det. Berre å tenke på spelene gjer meg glad og nostalgisk.

Det er vel egentlig ingen som lager anmeldelser av gamel spill da. Mister liksom meninga litt da. :hm:

Lenke til kommentar

Det hadde vert morosamt og nostalgisk. Folk ville elske det. Nytt og skapende. Media ville sei: "Gamer.no tar anmeldinger til nye høgder", "Gamer.no mottar Emmy Awards, Bioware og folka i tidlege Interplay (og Black Isle!) hyller dem!"

 

Men neidå. Vær streitinger. Ver superduper.

 

 

Btw, eg stiller meg litt skepsis på kvifor VG anmeldte Fable (gja den ein svak firar, men gja Singles: Uteliv ein femmer) igår, etter då ha fått den etter tre dager. Kor lang tid tar det vanlegvis å spille eit spill, og så til å anmelde den?

Endret av Lord Reanicus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Trenger du/dere egentlig spørre om de kommer med omtaler av noen av disse spillene? Gamer.no har da alltid kommet med omtaler av de fleste spill, unødvendig å spørre om hvert bidige spill spør du meg.

5050641[/snapback]

 

Nja, det er nå en del spill de ikke kommer med omtaler av. Feks. dette Global Storm-spillet.

 

Synes det er fint å vite på forhånd hvilke spill de skal anmelde, for da vet jeg om det er verd å vente på en omtale før et eventuelt kjøp.

Gidder ikke å vente i flere uker for en omtale, liksom, men det er fint med en omtale dagen før/etter lansering som man raskt kan lese gjennom for å få en liten anelse om hvordan spillet er. :)

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at dere sender en PM neste gang noen lurer på om vi kommer med en omtale av et spill man venter på. Vi ønsker helst ikke å binde oss opp til noen forventninger i forhold til når diverse anmeldelser kommer. Dermed kan vi sikre kvaliteten, fremfor publiseringstidspunktet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...