Hans Erling Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Ok, leiter desperat etter en tråd om dette spillet og velger heller å starte en selv. Syntes dette spillet er fantastisk. Storyen, grafikken og at du kan velge f.eks. om du vil være ond eller god samt at dette påvirker karakteren din. Spillet har en del fellestrekk med WOW bortsett fra at det kun er singleplayer. Grafikken fikk enkelte av mine komponenter til overgi seg (henge seg) på sine vanlige overklokkede frekvenser (cpu+vga) Så det er kravstort på den måten at hardwaren ble varmere enn noe annet spill jeg har spillt med denne pc'en. Dog så sitter jeg litt fast... Jeg har fått et oppdrag fra Maze i guilden. (han som reddet meg fra bandittene som raidet byen du bor i som liten gutt i begynnelsen av storyen.) Oppdraget går ut på å finne en arkeolog som er forsvunnet en plass. For å finne denne mannen må jeg vite navnet på et snakkende steinansikt i en dør (demondoor). Så må jeg slå inn navnet i fire steiner som står ikke langt fra steinansiktet. Hver av steinene er en bokstav. Jeg har ikke funnet ut hva dette navnet er og kommer derfor ikke forbi denne døren. Steinansiktet sier at det kun finnes en person som vet navnet hans, men at jeg aldri kommer til å finne ham. Oppdraget er kun værd 900 gull så jeg tenkte jeg bare skulle ta noen andre oppdrag, men nå er det slutt på oppdragene fra guilden og de siste oppdragene i guilden var kun værd 5000 gull og dette kan jo ikke være de siste så lenge det finnes våpen som koster over 30.000 gull og armor som koster det samme. Jeg har også kjøpt to hus som jeg leier ut (kostet kun en brøkdel av de dyreste våpenene o.l.), syntes det går alt for lang tid mellom hver gang jeg får betaling. Lønner det seg å oppgradere husene i forhold til hva du får i leie? Kan komme tilbake til åssen figuren min er om noen i det heletatt spiller dette spillet. De er i såfall vanskelig å finne.
Hans Erling Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 (endret) Åssen fant du ut det? Jeg strever også med å finne de tre soppene som jeg trenger for å få den lille drittungen ut av koma... Var så dum å kjøpte en og den kostet 1500 gull. Noe som sier me at det ikke var riktig fremgangsmåte når oppdraget bar værd 2000. Får jeg flere oppdrag etter dette? Hvis ikke åssen får jeg det? Endret 15. september 2005 av Hans Erling
Bytex Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Ikke slit deg fordervet med å finne svar her til et spill som ikke engang er kommet ut. Finn svarene i en av de MANGE FAQ'ene til konsollversjonen på www.gamefaqs.com Hvis det ikke er content som er lagt til i PC-versjonen det er snakk om det akkurat likt gamlespillet.
Bear^ Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 http://gamer.no/product.php?productId=27677 Reist i tid eller?
Bytex Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Nei det har han ikke, spillet har vært tilgjengelig på "piratmarkedet" i flere uker som en leaked kopi.
Bear^ Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Nei det har han ikke, spillet har vært tilgjengelig på "piratmarkedet" i flere uker som en leaked kopi. Skjønte det, var bare lysten på en "confesion"
Hans Erling Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 Jeg har ikke lastet ned Fable på internett nei. Ellers må jeg si meg litt irritert over at en moderator har endret tittelen på tråden uten å si hvorfor. Måtte jo lete i 10min før jeg fant den igjen. Den lå ikke i "mine innlegg" lenger fordi tittelen var forandret
Bytex Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 (endret) Nå sykler tråden helt off-topic. Uansett, tror ikke du får noe hjelp til et spill som ikke er kommet på markedet enda annet enn via ulovlige kanaler. Ingen som tør å si at de har piratversjoner av spill her, da blir trådene nedspamma med pirat/antipirat-diskusjoner istedet for on-topic. Du ser jo allerede tendensen her. Du vil være mye bedre tjent med å bare søke i FAQ/walkthroughs på www.gamefaqs.com. Da slipper vi enda en stengt tråd med advarsler delt ut til høyre og venstre. Endret 17. september 2005 av Bitex
CurSe Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Navnet på Demondooren er HITS Men før du banker inn HITS, prøv SHIT først
Tonickup Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 HITS stemmer det, for å finne det ut er det bare å gå bort til "tempel of evo" (?) og snakke med han som står uttafor der... han veit det og viss du slår til han så seier han det
Bear^ Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 HITS stemmer det, for å finne det ut er det bare å gå bort til "tempel of evo" (?) og snakke med han som står uttafor der... han veit det og viss du slår til han så seier han det Først må du bekjempe det Rock monstre rett før du kommer til demon gaten. Der får du en rubin blant annet. Gi denne til en grådig tass ved "Temple of Avo" og han gir navnet til deg
Tonickup Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 HITS stemmer det, for å finne det ut er det bare å gå bort til "tempel of evo" (?) og snakke med han som står uttafor der... han veit det og viss du slår til han så seier han det Først må du bekjempe det Rock monstre rett før du kommer til demon gaten. Der får du en rubin blant annet. Gi denne til en grådig tass ved "Temple of Avo" og han gir navnet til deg mykje enklare å bare slå han ned billigare er det og... men så har det litt med om du er god eller ond...
Hans Erling Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Gjorde det på den lette måten, svaret kom jo i et innlegg over her. Men jeg har et nytt problem om man kan kalle det for det. En ekling med et navn jeg ikke husker har fått tak i sverdet han ikke burde fått tak i Det er han trollmannen/heroen med ansiktsmaska. Hero Guilden blir jo angrepet og jeg må sloss mot ham, men det er jo mildt sagt vanskelig når han begynner å sveve i lufta og jeg heller har prioritert fysikk og close combat skills istedet for magi. Virker som eneste løsningen er å kjøpe masse health potion og drepe han mest mulig mens han er på bakken i begynnelsen. Ellers må jeg bare si at jeg nå er eier av et horehus i spillet og det syntes jeg var vittig Noen som har gjort det til et hjem for "fortapte kvinner"? Er vel ikke noe å tjene på det?
Bear^ Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 HITS stemmer det, for å finne det ut er det bare å gå bort til "tempel of evo" (?) og snakke med han som står uttafor der... han veit det og viss du slår til han så seier han det Først må du bekjempe det Rock monstre rett før du kommer til demon gaten. Der får du en rubin blant annet. Gi denne til en grådig tass ved "Temple of Avo" og han gir navnet til deg mykje enklare å bare slå han ned billigare er det og... men så har det litt med om du er god eller ond... Jeg har spillet gjennom som god så det kunne jeg ikke. Fordelen ved å spille som god, og skikkelig renown på slengen, er at alle damene (og mennene ) faller for deg. Tror hele befolkningen i Oakvel, både menn og kvinner, er forelsket i meg.
Tonickup Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Gjorde det på den lette måten, svaret kom jo i et innlegg over her. Men jeg har et nytt problem om man kan kalle det for det. En ekling med et navn jeg ikke husker har fått tak i sverdet han ikke burde fått tak i Det er han trollmannen/heroen med ansiktsmaska. Hero Guilden blir jo angrepet og jeg må sloss mot ham, men det er jo mildt sagt vanskelig når han begynner å sveve i lufta og jeg heller har prioritert fysikk og close combat skills istedet for magi. Virker som eneste løsningen er å kjøpe masse health potion og drepe han mest mulig mens han er på bakken i begynnelsen. Ellers må jeg bare si at jeg nå er eier av et horehus i spillet og det syntes jeg var vittig Noen som har gjort det til et hjem for "fortapte kvinner"? Er vel ikke noe å tjene på det? er det Maze du snakker om no? han var ikkje so vanskelig.. prøv å pass deg for han når han "lyser" blå/grå men med engang han blir rød så prøver du å ta så masse liv av han som mulig... Men bare vent, snart skal du kjempe mot Jack og han var vanskeligare...
Bear^ Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Gjorde det på den lette måten, svaret kom jo i et innlegg over her. Men jeg har et nytt problem om man kan kalle det for det. En ekling med et navn jeg ikke husker har fått tak i sverdet han ikke burde fått tak i Det er han trollmannen/heroen med ansiktsmaska. Hero Guilden blir jo angrepet og jeg må sloss mot ham, men det er jo mildt sagt vanskelig når han begynner å sveve i lufta og jeg heller har prioritert fysikk og close combat skills istedet for magi. Virker som eneste løsningen er å kjøpe masse health potion og drepe han mest mulig mens han er på bakken i begynnelsen. Ellers må jeg bare si at jeg nå er eier av et horehus i spillet og det syntes jeg var vittig Noen som har gjort det til et hjem for "fortapte kvinner"? Er vel ikke noe å tjene på det? er det Maze du snakker om no? han var ikkje so vanskelig.. prøv å pass deg for han når han "lyser" blå/grå men med engang han blir rød så prøver du å ta så masse liv av han som mulig... Men bare vent, snart skal du kjempe mot Jack og han var vanskeligare... Nei, er ikke Maze men Jack of Blades. magi eller ranging tar knekken på han når han svever. Er alltid lurt å ha god trening i skill siden en del av monstrene er bra å skyte litt før du tar dem close handed. Om du ikke har noe trening i ranging så tror jeg du får problemer med å ta Jack of Blades. Han svever over bakken hele tiden. Etter en stund og tror ikke du klarer å ta han uten å bruke ranged attacks mot slutten.
Tonickup Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Gjorde det på den lette måten, svaret kom jo i et innlegg over her. Men jeg har et nytt problem om man kan kalle det for det. En ekling med et navn jeg ikke husker har fått tak i sverdet han ikke burde fått tak i Det er han trollmannen/heroen med ansiktsmaska. Hero Guilden blir jo angrepet og jeg må sloss mot ham, men det er jo mildt sagt vanskelig når han begynner å sveve i lufta og jeg heller har prioritert fysikk og close combat skills istedet for magi. Virker som eneste løsningen er å kjøpe masse health potion og drepe han mest mulig mens han er på bakken i begynnelsen. Ellers må jeg bare si at jeg nå er eier av et horehus i spillet og det syntes jeg var vittig Noen som har gjort det til et hjem for "fortapte kvinner"? Er vel ikke noe å tjene på det? er det Maze du snakker om no? han var ikkje so vanskelig.. prøv å pass deg for han når han "lyser" blå/grå men med engang han blir rød så prøver du å ta så masse liv av han som mulig... Men bare vent, snart skal du kjempe mot Jack og han var vanskeligare... Nei, er ikke Maze men Jack of Blades. magi eller ranging tar knekken på han når han svever. Er alltid lurt å ha god trening i skill siden en del av monstrene er bra å skyte litt før du tar dem close handed. Om du ikke har noe trening i ranging så tror jeg du får problemer med å ta Jack of Blades. Han svever over bakken hele tiden. Etter en stund og tror ikke du klarer å ta han uten å bruke ranged attacks mot slutten. Stemmer det.. Tok Jack med Pil og bue.. brukte litt magic seff, sann at eg fekk trippel(?) piler.
Bear^ Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ekstra piler ja, ghostly arrows eller noe slikt. Hadde slik magi med sverdene. Kjempegod når du har en horde med Minions etter deg og 2 unyttige vakter som blir Gilde kjøttdeig før de kommer frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå