Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Skrevet

kor finn eg bootcamp-drivaren eg treng for å innstallere tastaturet ? fekk tastaturet idag. sit no med skjermtastatur. fant ein bootcamp drivar og lasta ned Apple Keyboard som låg inni, men det reagerar ikkje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kor finn eg bootcamp-drivaren eg treng for å innstallere tastaturet ? fekk tastaturet idag. sit no med skjermtastatur. fant ein bootcamp drivar og lasta ned Apple Keyboard som låg inni, men det reagerar ikkje.

Du har ikke Os x installerings cd? for de ligger jo der ...

Skrevet

Du har ikke Os x installerings cd? for de ligger jo der ...

Nei, må vel gå an å laste ned?

Skrevet

Laffe:

Det var jo tydeleg at det ikkje var noko problem å kjøpe tastaturet utan noko meir hokus pokus.

dabear:

Som sagt; har prøvd drivarane - utan resultat. Dei reagerar ikkje.

Skrevet
Gizmo: Jeg var under inntrykk at du faktisk hadde en OS X Leopard-DVD.

Forøvrig, for å få det til funke basic trenger du bare å plugge det i.

Ja, men hadde vore greit å få til skikkelig :)

Skrevet

hmm.. hvilke knapper er det som ikke funker da? Det eneste som jeg kan komme på er den mac-knappen (cmd+det symbolet) og de kommandoene f.eks F1 (brightnessen) F4 (dashboard) og noen par til..

Skrevet
hmm.. hvilke knapper er det som ikke funker da? Det eneste som jeg kan komme på er den mac-knappen (cmd+det symbolet) og de kommandoene f.eks F1 (brightnessen) F4 (dashboard) og noen par til..

Er noko sånt her og. Går det ikkje an å gjere cmd-knappen om til wondowsknapp eller? Har ikkje fått sagt kor digg tastaturet er forresten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...