diskvask Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 1. Ja, programmet blir avinstallert når du drar det i søppelbøtta. 2. Du finner nok et lite skrujern hos Jernia eller liknende, denne typen kalles ofte "precision screwdriver". Jeg ville vurdert å benyttet angreretten og heller fått nyeste modell. Det vil nok lønne seg også når du evt. skal selge den.
Jesper Karsrud Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 1: Til en viss grad. Jeg foreslår at du installerer AppZapper, da dette programmet fjerner _alt_ som har med programmet å gjøre, ikke bare .app-filen. I noen tilfeller er det kun en .app-fil som slettes, men det er få tilfeller. 2: Dra på Rema eller en lignende butikk og kjøp deg et sånn mini-skrutrekkersett, der finner du nok en som passer. Hvis ikke kan du vel alltids gå innom Eplehuset og spørre om de kan sette den inn for deg.
Thlom Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Skruen er vel tilpasset skrujern av størrelsen 00. Altså et veldig lite skrujern. Du må nok kjøpe et sett, jeg har ikke sett så små skrujern solgt separat. De har billige sett på Clahs Olson.
Onyx Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Fikk min Nano nettopp. Dette er en killer av design. Det kuleste jeg har sett hittil i år.
Cucum(r) Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Stemmer, det er Phillips størrelse 00 du treng. Koster ca. 50kr på Tools. Har venta heilt til no med å oppgradere til 1.1.1 -- digger det nye tastaturlayoutet!
Onyx Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Er det nå slik at iTunes Store tilbyr DRM-fri musikk?
ingveh Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 24" iMac på vei! :-) Forresten, noen som har bestilt fra Adobe Education Store Europe? Vurderer å bestille CS3 Design Premium til 299 euro + moms.
pessimisten Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 24" iMac på vei! :-) Forresten, noen som har bestilt fra Adobe Education Store Europe? Vurderer å bestille CS3 Design Premium til 299 euro + moms. yupp samme her... den er i danmark nå
Husee Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Da var leopard inne! Herlig! Men når jeg starter opp får jeg en blåskjerm som er der i 5-10 sec før alt starter opp.. Skal jeg gå i teminalen og skrive inn de kommandoene nå?
reds Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Du kommer altså inn i Leopard? Da er det ikke noe problem. Man ser ikke lenger "Loading Mac OS X"-skjermen, men bare blått. Hvis den låser seg på det blå må du skrive det inn.
saxin Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Er det nå slik at iTunes Store tilbyr DRM-fri musikk? Det stemmer. Dette gjelder ikke alle låter dog. Du finner all DRM-fri musikk under iTunes Plus (ligger under Quick links, til høyre på iTunes Store)
Onyx Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) Kjøpte et album nå. 128kpbs per sang? Alt for svakt. Jeg får mer for pengene ved kjøp av CD-er, for så rippe de til min ønskede kvalitet. Aldri mer iTunes Store. Endret 10. november 2007 av Onyx 1
MGS3 Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) Da har mor kommet hjem med; 1 stk. 16 GB Ipod Touch 1 stk. 8 GB Ipod Touch 1 stk. 8 GB Iphone !! EDIT: Kjøpt fra USA Endret 10. november 2007 av MGS3
MGS3 Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Nei, hun var på buisness trip med et oljefirma, men hun fikk tid til å kjøpe mye stæsj!
McMuffin Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Snille meg som sitter hjemme med kyssesyken kan trenge en liten iPhone som trøst
Yaricks Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) Kjøpte et album nå. 128kpbs per sang? Alt for svakt. Jeg får mer for pengene ved kjøp av CD-er, for så rippe de til min ønskede kvalitet. Aldri mer iTunes Store. Jaha? Sitter her med 256kbps her ihvertfall, men tror ikke du følger godt med hvis du ikke har fått med deg at det er høyere kvalitet på CD enn å laste ned. Det er ingen online musikk butikker som har mer enn 256kbps det er jeg ganske sikker på.. Og btw, iTunes sin AAC encoding er bedre enn en 256 MP3 versjon.. Den er bedre komprimert i AAC. Huff.. Mista min iPod Touch i gulvet idag.. Sklei ned fra ett bord og landa med skjermen først.. Jaaaa... Delvis knust skjerm, men funker fortsatt FETT så gjør ingen ting, ikke irriterende når man skal se film eller noe så går fint! Endret 10. november 2007 av Yaricks
Laffe Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hurra for backup!Er jo bare å avinstallere det, og så gjenopprette fra backupen din, og poff -- gratis Adobe-programmer. Forresten, angående skjermproblemet ditt, prøvd å trykke på F7? (Er ihvertfall det for å endre med skjermer på MacBooken) bakup, what do i do? Men må jeg ikke da type in cd-keyen da? *noob-alert*
MGS3 Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jeg lurte på om det går an å synkronisere 2 Ipder (En Ipod Nano 8GB og en Ipod Touch 16 GB) med 1 Itunes bibliotek?
McMuffin Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Finnes diverse programmer som gjør det, ligger ihvertfall et under installer.app til bruk med iphone og ipod touch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå