Gå til innhold

Et godt spm om 6600gt. løser du denne er du god!


datageni

Anbefalte innlegg

satt her en dag å tenkte hva i allverden dette kunne være for noe. kom fram til at det måtte være en slags ekstra strømkapasitets kontakt dings. lurer på hvordan jeg bruker den evt. hva jeg må ha for å koble til?

 

kikk på bildet for å se hva spm egentlig er.

 

si meg. noen som vet om hvordan jeg kan (ved hjelp av software) overklokke 6600 til 6800 e.l ? er dette mulig ?

post-23-1126741678_thumb.jpg

Endret av deltaaaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De brukes til å koble sammen to skjermkort for å kjøre i SLI, ikke mye annet å bruke dem til :) Tror det er vanligst at det er med en slik når du kjøper SLI hovedkort, var med skjermkortet mitt. Du får kjøpe deg SLI hovedkort og ett til likedan skjermkort da vettu, men ytelsen på 2stk 6600GT i SLI er fortsatt dårligere enn ett enkelt 6800GT, så det er ganske dårlig valuta for penga.

Lenke til kommentar

Det er tilkobling til sli ja. Da må du ha to skjermkort som erhelt like..

 

Det går ikke ann å få et 6600gt til å bli 6800gt da dette er to helt forskjellge kjerner.. Å overklokke går alltids ann..

 

edit: ved sli så går det bare an til å ha en skjerm tilkoblet.. I motsetning til normald, der man kan ha så mange man vil.. Nytten er jo selvsagt at man får bedre ytelse..

Lenke til kommentar

ja, jeg har AGP kort http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312667&cks=PRL men kan du plz forklare litt mer utfyllende jeg er nOOB med sånt hardware greier :p det mest avanserte jeg har gjort er å flytte om på kortene(tv-kort, lydkort og nettverkskort sånn at skjermkorrtet fikk bedre kjøling :p forresten lol nå stjeler jeg topicen til deltaaa :p

Endret av zaron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...