Mammuten Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 ta det rolig da gutt.. Bare sier at det ser ut som cheat.
A.J Green Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 ser heller på en fragmovie enn det der...
Luv Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Rolig nå! Hvem har ikke hatt slike dager? Hatt flere oneshot-salver slik som dette. Det er jo naturlig å rope "ulvulv" når noe slikt skjer, da det er langt fra normalt å gjøre slik. Uansett, han er frikjent fra min side, da jeg vet det er fullt mulig å prestere slik som dette. k0z og klemz.. og suzz
Jooakim Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Rolig nå! Hvem har ikke hatt slike dager? Hatt flere oneshot-salver slik som dette. Det er jo naturlig å rope "ulvulv" når noe slikt skjer, da det er langt fra normalt å gjøre slik. Uansett, han er frikjent fra min side, da jeg vet det er fullt mulig å prestere slik som dette. k0z og klemz.. og suzz Skal si deg, han har sånne dager hele tiden. Men tror ikke han cheater.
christaaah Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 skikkelige gode de der som var i siste halvdel
danilovic Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Herregud, ingen har så god reaksjon som han på den siste delen av filmen, og det vet dere.
Mammuten Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 tror det ikke før jeg ser det live, og får prøve og spille med den maskinen.
MyBigMouth Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 Da får du fortsette å si det er feil da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå