Gå til innhold

lydtett-lukka headsett anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Hei

 

har lyst på nytt headsett som skal vere lydtett. altså eg skal ikkje høyre katten min mjaua når eg speler og heller ikkje høyre dama mi sjå på hotel cæsar (heldig plassering av data og tv så å seie att med kvarandre) hadde KOSS sitt PRO 4AAT som eg gav til typen til søstao som trengte det sårt for komponering (musiker freak) var eignetle nøgd med det settet men det var litt tungt(fekk ilt på hovet etter noken timar bruk)... har prøvd å finne anna "høyrselsvern" headsett men ikkje sett noko som er i nærheten av like lydtett som det.

noken som veit om noko bra? snakk om tusenkronersklassen. gjerne med livstids garanti :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir vel opp til kvar enkel. Personleg er eg særs glad i mine AKG K271 Studio. Dei er lukka, spelar bra, funkar fint med mp3 spelare, er tøffe å sjå på, lett og behagelege og har den fine eigentskapen at dei slår av lyden når du tek dei av. Har ingenting negativt å seie om dei!

 

Du finne dei her

 

EDIT: Kom på at det kanskje er tvilsomt om 1795 er i "tusen kroners klassa", men dei er verdt kvar ei krone.

Endret av Sevald
Lenke til kommentar
Eller Sony MDR 7005. Ikke så voldsom demping, men de er lukket, og har meget bra lyd.

 

EDIT: De har den på tre45.. :-) koster ca 1500kr. Tre45 har også et bra utvalg av Sennheiser og AKG.

kan ikkej finne info på det sony headsettet. hmm skal innom tre45 i morgon og sjå ke dei har liggende... 16hundre for øyreklokker begynner å bli dyrt.. men kanskje deikan testes på tre45 ( tre45 er artig å skrive på pc.. alle taste att med kvarandre) takk for hjelpa så langt

Lenke til kommentar
( tre45 er artig å skrive på pc.. alle taste att med kvarandre)

Ikke nok med det, de har verdens tøffeste telefonnr også: 92 666 345

:p

:!: ja det var virkele gullnummer det! var innom dre. var ikkje hjelpsomme og heller lite utvalg i sennheiser. var ein del akg men dei var minst tusen kroner for dyre... tok meg turen på tonart og fekk testa beyerdynamics dt880 som visst skal vere samme lyd som dt770. og dei var herlig gode. vekte var ingeting å seie på heller. så eg skal no bestille dt770 tenkjer eg...

Lenke til kommentar

då har settet ankommet. lyden er upåklageleg. men det var ikkje så lydtett som eg hadde håpt på da kossene gjer ein betre jobb der, men lyden er berre herlig! har prøvd hd280 og dei var merkbart dårligere å ha på i forhold til dt770... også var slapp dei inn mykje meir lyd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...