Gå til innhold

Hvordan ta hevn? Litt irriterende fyr


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Saken er det at en i klassen min går rundt og disser alle...

Han snakker dritt om mange som mener noe annet enn han, og skryter konstant av seg selv.

Nå har en god del av oss lyst til å ta hevn. Få han til å drite seg skikkelig ut!

Vi har en idê: Det er en stor fest snart, der det er nærmere 160-200 stk...

Vi har tenkt å sjenke han, gi han en øl med store mengder avføringsmiddel, og sette han ut på midten på dansegulvet. :p

Andre idêer (trenger ikke bare å være på denne festen)?

 

 

Moderator: Blir denne litt for..... så steng den. :ermm:

Mobb! frys ut helt! da holder han kjeft! :yes:

Lenke til kommentar
Lat som om du er homo, overbevis ham om at han er homo, avslør deg i siste sekund og si at du er bi og heller har lyst på "birgitte" i dag ;):D

lol....................endags hetro -> gay->bi->hetro

mmm.. Glemte å ta med at "bigtitte" som du har fiksa alt med på forhånd, skal du si var så bra at du bestemmer deg for å være hetro for alltid, mens den satkkars homsebomsen kan leve i evig pine. Så spre ryktet om at han er homo/kanskje sette inn i avis.

 

(hmm..retskriving ikke lett i dag.. :p:p)

Lenke til kommentar
Saken er det at en i klassen min går rundt og disser alle...

Han snakker dritt om mange som mener noe annet enn han, og skryter konstant av seg selv.

Nå har en god del av oss lyst til å ta hevn. Få han til å drite seg skikkelig ut!

Vi har en idê: Det er en stor fest snart, der det er nærmere 160-200 stk...

Vi har tenkt å sjenke han, gi han en øl med store mengder avføringsmiddel, og sette han ut på midten på dansegulvet. :p

Andre idêer (trenger ikke bare å være på denne festen)?

 

 

Moderator: Blir denne litt for..... så steng den. :ermm:

Oj! Hva er det dere tenker på! (evt. med...) :cry:

 

På meg så virker det som om denne personen er deluxe usikker på seg selv. Du sier selv at han ikke er noen stor bølle, akkurat, men heller en skikkelig pingle. Jeg tror han oppfører seg slik fordi han må kompansere usikkerheten sin med å virke overlegen og kul. Da er det typisk å rakke ned på andre for å fremheve seg selv.

 

Kanskje det denne personen trenger ikke er å bli (mer?) mobbet, men heller en venn! :) Det han ihvertfall trenger, er at noen kommer til ham som en venn, og sier til han på en ordentlig måte at han må endre oppførselen sin. Hvis så flere tar seg bryet med dette, på en ordentlig måte, så vil det bli en endring. Kanskje dere oppdager at han egentlig ikke var så værst, når han bare opplevde å bli godtatt som den han var?

 

Selv ble jeg mobbet gjennom barne og -ungdomsskolen, både fordi jeg var liten og veik (lett offer) og fordi jeg var lærerunge. Jeg unner ingen det helvetet det er å gå igjennom mobbing. Jeg hadde en kamerat som tok livet sitt i 1.gym på vgs. Han hadde også blitt utsatt for mobbing på ungdomsskolen. Man kan si han "fortjente det", fordi han kunne oppføre seg noenlunde likt med den personen du beskriver. En dag tok klassen hans "hevn" med å stille seg rundt han i ring. De gav han ett eller flere slag hver. Prøv å tenke deg hvordan det oppleves av en som allerede føler seg utenfor.. :cry: Bak fasaden var det en usikker, kortvokst gutt som hadde astma og en anelse mørkere hudfarge enn oss andre. (Mor var fra Chile, og bodde ikke hjemme...) For å dekke over alt mindreverd og følelse av å være forkastet, så ikledde han seg et røft ytre og et rappkjeftet image. Jeg var vel en av få som fikk et glimt av hans "skjøre side".

 

Så IKKE LØS PROBLEMET MED MOBBING ! Snakk til han på en ordentlig måte i stedet, og vær en venn! Husk - det er de som minst fortjener kjærlighet som trenger det mest. :) Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...