Gå til innhold

Hvordan ta hevn? Litt irriterende fyr


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig skal jeg :D Hvis jeg ikke blir stryket fra listen da :ermm:

 

On-Topic: Det er egentlig ikke noe sånn jeg bryr meg så veldig om, synes han egentlig er bare teit og barnslig, må få fram det (kunne virke litt dramatisk i starten, noe som det ikke er :p ). Det hadde bare vært litt moro å driti han ut... :innocent:

Men tror jeg bare lar han holde på egentlig, det er vel han det egentlig går utover ;)

Hvis ikke noen har veldig lyst til å se en på festen drite på seg :p

Må også få fram at det var ikke min idê, men noen som går i parallelklassen min og ikke fra der jeg bor (disser man Dimmu, går ryktene :p:p )

Lenke til kommentar
Må bare få med en ting til; blir artig med alle terroraksjonene mot deg og dine medførsteklassinger :D

:ermm:

Hjelp? :cry:

 

Var jo faktisk med på den første "terrordagen".

Må være ærlig å si at den var tam :p

Rydde noen bord og stoler inn i deres del av kantina :!:

 

Tips: Husk i tillegg til å sperre hovedinndøren, må dere også ta dere av inngangen i nærheten av Formgiving..

Slapp og bli "våt" takket være den :p

 

Sier jeg kanskje for mye her? :ermm:

Lenke til kommentar
Vel, vi går på GK (utrolig nok).

Dette kan høres veldig barnslig og teit ut, men han prøver å "drite ut" (han klarer for å si det sånn ikke det, men han prøver... irriterende :roll: ) oss på en litt "voksen" måte.

Det er ikke så mange nei, 3 stk.

Vel, sier vi bare at han kan holde kjeft ovs.. tar han det til en fordel (var en gang at jeg sa han var en umoden drittunge, gikk han rundt med sarkastisk stemme og sa det til alle :roll: )

 

Og jeg må også få sagt at jeg og de andre ikke føler oss mobbet av noen slag. Vi har det kjempebra på skolen, og har mange gode venner.

Det eneste er at vi blir ganske irritert over han og over hans ganske barnslige væremåte..

 

Han dreit seg litt ut her om dagen: Jeg hører litt på Dimmu Borgir (er ikke stor fan av dem, men de kan ha noen sanger som funker), og det gjør ikke han. Så gikk han til en i klassen min og fortalte hvor "dum" jeg var som hørte på Dimmu, og at det var ett satanistisk drittband ovs... Vel, fyren vart ganske irritert selv, fordi han hørt på dimmu selv :p Haha, litt morsomt. :D

Nå er vi liksom "satanistene" i klassa da :p (noe som vi ikke er i det hele tatt)..

Hehe, han er ganske barnslig... :roll:

 

Edit: La til litt!

kan bare utnytte det med satanistisk ban....det gjør e når noen erter meg.....elllers kan du jo bind ham til e lyktestolpe der noen vil finne ham, eller henge ham etter bokseren på en gnagg på skolen.....ikke for smertefullt (vil jeg tro) men udmygende

Lenke til kommentar
kan bare utnytte det med satanistisk ban....det gjør e når noen erter meg.....elllers kan du jo bind ham til e lyktestolpe der noen vil finne ham, eller henge ham etter bokseren på en gnagg på skolen.....ikke for smertefullt (vil jeg tro) men udmygende

Nei, jeg tror jeg lar han være i fred jeg..

Det er jo han som er barnslig, ikke jeg, ikke sant? :innocent:

Lenke til kommentar
Tips: Husk i tillegg til å sperre hovedinndøren, må dere også ta dere av inngangen i nærheten av Formgiving..

Slapp og bli "våt" takket være den :p

Pfft, jeg satt faktisk og sperra den døra helt til jeg ikke gadd mer...

 

Tam og tam, alle terroraksjoner trenger vel ikke nødvendigvis å være så ville? Så lenge vi får rydda vår eksklusive 3-klassekantine uten å lee en finger er vi fornøyde :)

Lenke til kommentar
Pfft, jeg satt faktisk og sperra den døra helt til jeg ikke gadd mer...

 

Tam og tam, alle terroraksjoner trenger vel ikke nødvendigvis å være så ville? Så lenge vi får rydda vår eksklusive 3-klassekantine uten å lee en finger er vi fornøyde :)

Hehe, da så.. Fortsett med det :p

 

Tja, trodde russen var litt mer "slemme" enn det ;)

 

har du tenkt å ikke ta igjen nå??skuff  hadde vært morsomt å høre

Hehe, er jo ikke sinna på fyren.. Synes han er bare teit.. Og det hadde bare vært moro og hatt det moro på hans bekostninger :dribble:

Men det gjør jo meg like teit som han :ermm:

(men jeg skal gjerne innrømme at avføringsmiddel hadde vært moro :D )

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Pass på terrorsjefene du, selv om de kanskje ikke er så skumle. Ene er søstra til haavardbj her...

 

Eller, alle i 3-klasse er fæle, pass deg for alle sammen! Ikke føl deg trygg! :p

HJELP :dontgetit::p

 

Den ene terrorsjefen er ei som går på drama?

Litt lav jente?

Og den andre heter simen eller noe? :ermm:

 

Neida... Tror ikke dere 3-klassinger er så gale jeg.. Men skal nok ikke bli uvenner med dere :p

 

Har dere forresten funnet ut hvem som skal være de nominerte til russemaskoten hos guttene? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...