Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

cd knust i cdrom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være en feil på plata, hvis det var en sprekk i plata når du la den inn så kan det vel gå så langt at den blir knust. Plata blir ustabil når den går rundt og kaboom, så er den ødelagt.

 

Hvis du har discovery så kan du jo holde øye etter en episode med Mythbusters hvor de tar for seg det "problemet" (Mythbusters - 1x2 - Cell Phone Destruction, Silicone Breasts, CD-ROM Shattering)

Lenke til kommentar
Hvis du har discovery så kan du jo holde øye etter en episode med Mythbusters hvor de tar for seg det "problemet" (Mythbusters - 1x2 - Cell Phone Destruction, Silicone Breasts, CD-ROM Shattering)

Litt of topic:

Konge, endelig kjenner ikkje så mange så folge med på mythbusters (BTW den episoden var konge:thumbup:). xaedus hvis jeg husker riktig så ble myten "Busted", så det var mest sannsynelig noe galt med disken. Jeg husker en episode hvor jeg brente en DVD bare til å se at den hvar splittet i 2 helt like sider (splittet ned langs ned minste diminsjonen).

 

Men Manx tenkte en av oss kunne lage en ny tråd here på forumet om Mythbusters, hær kunne vi diskutere den nyeste episoden. Vet ikke hvor vi ville laget denne.

 

E du med??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...