Gå til innhold

Kan uorginale blekkpatroner anbefales?


Anbefalte innlegg

jeg har brukt uorginalt blekk på min canon mp 640 i 3 år, har ikke brukt noe annet enn uorginalt blekk og printer fungere like fint. Jeg bruker printer hver dag, men om du bruker printer lite er det nok greit å ta en utskrift en gang i blandt så blekket ikke tørker ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en del problemer med uoriginale blekkpatroner av merke Armor i en HP Photosmart.

 

Når jeg setter inn en blekkpatron kan printeren finne på å påstå at det er feil på den.

Dette har skjedd mer enn en gang.

Dessuten har det kommet en del striper på utskriftene. Usikker på om det skyldes Armor-blekket, men heretter skal jeg bruke originalt.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Det hele er avhengig av hva du skal skrive ut, bruker du skriver i ny og ne er det enkleste og kjøpe en ny skriver for noen hundrelapper nå du har gått tom for blekk.

 

Skriver du ut bilder anbefaler jeg at du bruker originalblekk, hovedgrunnen for det er at de garanterer lang levetid på fargegjengivelsen.

 

Det er enkelte skrivere som tuller ved bruk av uoriginale blekkpatroner, men du får google din spesifikke skriver for å se om det er noe negativt skrevet angående dette.

 

Og til slutt kan jeg nevne at HP-skrivere ikke aksepterer uoriginalt blekk, da får du feilmelding på blekket, så da må du fylle opp originale patroner og resette dem i skriveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...