Gå til innhold

hvor mye kan jeg selge min ps2 for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

topic sier sitt.. spillene som er med;

-need for speed

-need for speed underground

-need for speed underground 2

-max paine

-true crime

-gta vice city

-tony hawk por skater 3

disse blir med uansett..

kan også få med singstar, og en sånn dansemattespill, men de er egentlig ikke mine så jeg vet ikke om jeg kan selge de..(søstershen sine, men hun skal overtales ;) )

+ en spake

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-need for speed

-max paine

-true crime

-gta vice city

-tony hawk por skater 3

disse blir med uansett..

kan også få med singstar, og en sånn dansemattespill, men de er egentlig ikke mine så jeg vet ikke om jeg kan selge de..(søstershen sine, men hun skal overtales ;) )

+ en spake

Du får ingenting for den. Ingen som kjøper sånn lenger. Så du får gi den bort til frelsesarmeen......

Fin annonse btw

Skrevet

-need for speed

-max paine

-true crime

-gta vice city

-tony hawk por skater 3

disse blir med uansett..

+ en spake

Du får ingenting for den. Ingen som kjøper sånn lenger. Så du får gi den bort til frelsesarmeen......

Fin annonse btw

hallo??

mange som har spurt om den allerede da..

jeg gir jo liksom ikke bort en ps2 til frelsesarmeen da..(er ikke så rik liksom)

Skrevet

Var sarkastisk. Grunnen til at jeg skrev det var at en slik post blir regnet som en annonse og går i strid med retningslinjene på forumet. Eller no lignende. Dette vet jeg fordi jeg skrev en nesten nøyaktig lik post på amobil.no om hvor mye jeg kunne ta for min Mob. tlf. Den ble stengt rimelig kjapt hvertfall.

Men for all del lykke til :thumbup:

Skrevet
hmm. tror jeg hadde gitt 800,- for den :)

hmm.. prøver å selge den for 1000 istarten da.. åsså får jeg heller gå ned i pris etterhvert.. ;)

trenger penger.. ;)

Skrevet
hmm. tror jeg hadde gitt 800,- for den :)

hmm.. prøver å selge den for 1000 istarten da.. åsså får jeg heller gå ned i pris etterhvert.. ;)

trenger penger.. ;)

Men, så valgte du et dårlig tidspunkt og selge på. Ingen flagspill til PS2 denne høsten, X360 i vente, og du har nesten bare middelmådige spill(Max payne 1 til ps2, er ikke fullt så bra som PC versjonen ;)).

Skrevet
hmm.. prøver å selge den for 1000 istarten da.. åsså får jeg heller gå ned i pris etterhvert.. wink.gif

trenger penger.. wink.gif

Vil si at du tjener mer på og ha den i underholdningsverdi en du tjener på å selge den..

Siden du får såpass lite for den så kan det heller være godt å ha i stede for å selge den t dslikk og ingenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...