Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*

Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, ingen skade skjedd. Tror faktisk jeg leste det et sted i denne tråden når jeg tenker meg om :)

Blir koselig å se igjen henne i alle fall!

Skrevet

Jeg gleder meg no sjukt til fredag jeg og. Likevel frister det å vente et par uker med å se the O.C. Det er så digg å kunne se en episode, og få sett enda en til. Hehe

Så jeg sitter og vurderer hva jeg skal gjøre.

Skrevet (endret)

Ja, hva synes folk om siste episode da (s03e22)?? Jeg synes den var ganske brukbar. Føler det var en slags oppladning til sesongavslutningen, dvs. de to-tre siste episodene. Noen som forresten vet hvor mange episoder det skal være i sesong 3?

endre også avatern min nå, så jeg håper at ikke HKoN- føler jeg har herma :p

Endret av Ole-Magnus
Skrevet

Absolutt flott å møte Anna igjen jah! Håper Seth kommer inn på Art School da, og trives. Han så litt tilbakeholden til hele greia.

Noen som har noe info om en eventuell s04?

Skrevet

Håper det kommer ut, er så herlig å sette seg ned med the oc en kveld du ikke har noe annet å gjøre. Synes denne episoden var veldig bra, men var ikke de store høydepunktene.

Skrevet
endre også avatern min nå, så jeg håper at ikke HKoN- føler jeg har herma :p

5967354[/snapback]

Jeg bare nevner det, avataren din er ca 217kB for stor og maks oppløsning er 80x80. Din er på 1152x864 ;)
Skrevet
Så "The College Try" i kveld. Helt grei episode, men jeg er litt bitter på Summer. Hun kunne hvertfall hørt på Seth/Kumar the Hinjew. :wee:

5969274[/snapback]

Enig.. Og jeg lo godt av Kumar the Hinjew :!:

Kult å se Anna tilbake, men hun virket altfor tynn med det lange håret.

Skrevet

mange som har sett episode 23?

synes det var en kongeepisode. lo godt flere ganger. den skopussser-scenen var lættis. I tillegg var det en dramatisk episode med all fightinga osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...