Gå til innhold

Ny i WOW i dag, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Åssen spill har du spilt før?

JEG ville virkelig anbefale deg å spille på Earthen Ring om du liker å rollespille (altså leve ut karakteren med en forhistorie, uten å dra inn burgere, w00t, lol, omfg etc.). Spiller alliance der selv, men tar en pause en måneds tid (tre og en halv uke elns). Ta og send meg PM om du lurer på mer om RP-serverne.

Har spilt Runescape, Tibia, Final fantasy XI(og resten av serien), Anarchy online

så vil prøve WOW... hehe, men å rollespillel er det å spille skuespill liksom ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men å rollespille er ikke det å spille skuespill liksom ?

Det blir nesten det ja, du lever deg in i characteren du lager, snakker som han, osv. Veldig morsomt når du møter folk som RP'er, men hvis du ikke har tenkt å roleplaye, så hold deg unna Aargent Dawn, eller Earthern Ring, køene er lange nok fra før.

Skrevet
Men å rollespille er ikke det å spille skuespill liksom ?

Det blir nesten det ja, du lever deg in i characteren du lager, snakker som han, osv. Veldig morsomt når du møter folk som RP'er, men hvis du ikke har tenkt å roleplaye, så hold deg unna Aargent Dawn, eller Earthern Ring, køene er lange nok fra før.

okey.. tror jeg tar helt vanlig spilling første gang.. får se hva det blir til.. men er ikke no servere som har en bra norsk clan for alliance? horde syntes jeg ikke helt om i første omgang =P

Skrevet (endret)
aldri velg ally.. jeg hater ally.  velg en tauren å server: warsong

hehe, liker ikke horde sine char... tenkte jeg skulel være human paladin første gang..

Endret av djrabbit88
Skrevet

Gled deg til lvl 60 med paladins... har så mange spells at du vet ikke hvor du skal gjøre av deg... (Bare testet på test realms, så man blir sikkert vant til det.)

Deathwing har et stort antall normen, bra server, mange koselige folk...

Lykke til

Skrevet (endret)
Gled deg til lvl 60 med paladins... har så mange spells at du vet ikke hvor du skal gjøre av deg... (Bare testet på test realms, så man blir sikkert vant til det.)

Deathwing har et stort antall normen, bra server, mange koselige folk...

Lykke til

okey.. virket interesant.. gleder meg til å spille det i morgen.. men er det mye updates som må lastet ned å sånt? mhhh.. hvordan server er Deathwing pvp ? (eller hva det heter)

Endret av djrabbit88
Skrevet (endret)

http://www.warcraftrealms.com/census.php

min server :D

De som sier lvl 60 paladins ruler må seriøst ha en feilkobling i skallen et sted. De er den eneste klassen i spillet som ikke har NOEN som helst range skills (bue, armbrøst :p, gunner osv)

Har du lyst å spille en lett og komplett klasse bør du gå for shaman spør du meg.. ;)

De fleste jeg kjenner som har spilt paladin til lvl 60 har startet en ny char rett og slett fordi de er ikke så veldig god i endgame. Spesiellt ikke i 1 vs 1 pvp. VELDIG defensiv, men ikke noe dps... (om du skulle finne på å gå for paladin bør du ta dwarf paladin da de har en racial skill som heter fear ward som gjør deg immun mot fear fra priests og warlocks, noe som kan være greit av og til da det ofte blir brukt når du har lite hp for å forhindre deg i å få det dumme skjoldet opp og heale deg selv eller heartstone)

De er rett og slett ubersugen til ALT annet enn å heale seg selv og løpe inn i orgrimmar ah og heartstone ut der ifra (Ja, de suger som oftest i å heale og med mindre de går med cloth og har evig healing gear) :p De KAN gjøre litt damage mot en cloth user (mage priest etc) men ikke noe sånn veldig faretruende hvis du har greit gear og ikke møter en pally med bare epic gear og ragnaros sin legendary item, hand of sulfuron elns...

De er kanskje den beste klassen i battlegrounds for alliance hvis man ser bort ifra druids. Paladins har en skill som så og si gjør de immun mot "movement impairing effects" (skills fra andre klasser som slower deg og diverse)

Jeg hater paladins, men det ser du vel kanskje :p (Undead priest @ ragnaros, tidligere gnome mage @deathwing :p)

Endret av MetiCx
  • 3 uker senere...
Skrevet
Hvordan går det med kjøp av spillet og valg av server?

joda går helt fint det ;) valgte ragnaros siden jeg kjenner mange der, lvl 22 Human Paldin i guilden MadeInNorway(ja vet den suger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...