Gå til innhold

Feil, code 10


ffs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google ga meg:

Description:

eEye Digital Security has discovered some vulnerabilities in Microsoft Windows, which can be exploited by malicious people to compromise a vulnerable system.

 

The vulnerabilities are caused due to boundary errors in the Microsoft ASN.1 Library ("msasn1.dll") during ASN.1 BER decoding. These can be exploited via various security services (e.g. Kerberos and NTLMv2 authentication) and applications using certificates to cause a buffer overflow by sending malformed ASN.1 data to the service or application.

 

Successful exploitation may allow execution of arbitrary code on an affected system with SYSTEM privileges.

 

 

Nei seriøst.

For å få et seriøst svar så må du gi oss litt mer informasjon. Hva som gir den feilen, hvor får du feilen. Hva slags operativsystem kjører du og annen relatert informasjon.

Lenke til kommentar

vell som de fleste gjør, peker bare til google, jeg spørte her, og da mener jeg om det er noen som har opplevd denne feilen før. og vet hvordan den skal fikses. jeg spør ikke her bare for å få svar at jeg skal gå og søke på google... Tenk hvis det hadde hvert noen her som hadde opplevd akkurat det samme, hadde jeg fått svar på 0 time..

Lenke til kommentar
vell som de fleste gjør, peker bare til google, jeg spørte her, og da mener jeg om det er noen som har opplevd denne feilen før. og vet hvordan den skal fikses. jeg spør ikke her bare for å få svar at jeg skal gå og søke på google... Tenk hvis det hadde hvert noen her som hadde opplevd akkurat det samme, hadde jeg fått svar på 0 time..

 

De fleste tenkelige spørsmål har blitt besvart en eller annen gang før, ett eller annet sted på Internett. For å ikke skape unødvendig mye gjengangere på forumet ber vi deg derfor først prøve å søke litt rundt problemstillingen din før du legger den ut på forumet. Av søkemotorer vi anbefaler deg å prøve er for eksempel Google eller AltaVista og selvsagt den viktigste: forumet selv.

 

Hvis du så velger å starte en tråd ber vi deg gjerne ta med informasjon om hva du har undersøkt før du postet forumet, hva du eventuelt fant ut og hvor du søkte (ta her da gjerne med eventuelle linker til nettsteder og tråder du fant). Det har vist seg at brukerne av forumet tar bedre vare på de som gjør litt bakgrunnsarbeid før de spør. Flere av brukerne kan bli litt irriterte over å se mange av de samme spørsmålene stilt om igjen. Merk: Det er ikke mot retningslinjene å spørre om noe som har blitt spurt før, uansett hvor ofte spørsmålet har dukket opp.

 

http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules#bakgrunn ;)

Lenke til kommentar

This device cannot start. (Code 10) Device failed to start. Click Update Driver to update the drivers for this device.

 

On the General Properties tab of the device, click Troubleshoot to start the troubleshooting wizard.

 

Prøv å last ned ny driver til chipsettet, det finner du hos hovedkort produsentens hjemmeside.

Sjekk også på hdd produsentens hjemmeside om de har en driver eller noe. FAQ eller lignende.

 

For alle windows feil koder kan du søke på www.microsoft.com :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...