zypher_ut Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg vil si at rogue/hunter er kjappest. Rogue fordi de grinder så fort (med first aid) og nesten ikke har downtime. Hunter fordi de ikke har noe særlig downtime, og kan klare vanskelige quester helt alene (og fortsatt ikke ha mye downtime). Questing er undervurdert når det gjelder å lvle fort.
Loeve Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg vil si at rogue/hunter er kjappest. Rogue fordi de grinder så fort (med first aid) og nesten ikke har downtime. Hunter fordi de ikke har noe særlig downtime, og kan klare vanskelige quester helt alene (og fortsatt ikke ha mye downtime). Questing er undervurdert når det gjelder å lvle fort. På level 50+ gir quests dritt-exp, og det er tross alt levlene som tar lengst tid.
zypher_ut Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg vil si at rogue/hunter er kjappest. Rogue fordi de grinder så fort (med first aid) og nesten ikke har downtime. Hunter fordi de ikke har noe særlig downtime, og kan klare vanskelige quester helt alene (og fortsatt ikke ha mye downtime). Questing er undervurdert når det gjelder å lvle fort. På level 50+ gir quests dritt-exp, og det er tross alt levlene som tar lengst tid. Ja, men så må man spille en del for å komme dit da På de lavere lvlene så er questing kjempebra.
Loeve Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Og hva hjelper det å gjøre en rød quest på en time med en hunter, når en rogue/mage får den samme exp-en på ti minutter?
chokke Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Og hva hjelper det å gjøre en rød quest på en time med en hunter, når en rogue/mage får den samme exp-en på ti minutter? showoff
Energi Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Så en oversikt et eller annet sted som viste gjennomsnittstiden for å nå lvl 60. 1. Shaman 2. Mage 3. Priest
Der Kommissar Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Når jeg er å grinder Tyr's Hand (dog, pleier ikke å være mye igjen til meg når asiatene har kommet) går det rimelig kjapt. Men jeg må alltid ha med meg en drøss med mat, for jeg må ha ny hp etter rundt 2-3 kills. Men når det gjelder xp-grinding, så sier jeg: Quests ftw!
bidz Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg brukte rundt 19 dager på og nå lvl 60 med roguen min (første char'en min). rundt 13 dager med presten min (shadowpriest), og har nådd lvl 35 med mage'n min på rundt 3 dager. Fordel og kunne questene og vite hvor alt er når en skal lvl'e ny char
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Er lvl 56 Shaman no, har spelt i 15 dager, først online rollespill ever, masse tid på å leite etter q, og kor eg skal lvle/queste.
Pansergnom Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) Ja, 24 sekunder downtime mellom to-tre kills er jo grusomt. To tre kills? Når du aoe grinder tar du nå ihvertfall 10 mobs om gangen? Sånn som her Ja, når vi snakker om rogues, det er den kjappeste klassen jeg har lvlet med... Om det er 2 rogues som går ilag hele veien så tar d MAKS en uke elns å nå lvl 50 om du spiller mye. Er nesten ingen nedetid mellom mobs, for de dør så fort, og det er bare å løpe videre etter du har drept en fordi du er uavhengig av mana.. Etter lvl 52 så bruker du ca 2-4 timer (med buffs) pr lvl hvis du grinder demoner som en gal i felwood... Endret 13. september 2005 av MetiCx
insider Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Har 3 dager og 15 timer på min rouge nå som er lvl 37 12 dager p min 54 warr og nådde 60 på 23 dager
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 http://blogs.parc.com/playon/archives/2005...ing_time_b.html Click-click.
stoltz Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Shadow priest, Spirit tap... <3<3<3 og når du får shadow form går det enda fortere
ewt Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 brukte 15 dager med presten, 11 med magen og 9 med warrioren til 60. sistemann gjorde jeg et par instances flere ganger for drops..kunne sikkert klart 8.. alle er alliance på skulcrusher btw
mobilfreek Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 noen som vet hvordan våpen som er best og levle med for rogue? de vanlige daggers eller swords osv`?
aspyr Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Rogue mener jeg er den classen som er raskest å grinde, pga 0 downtime (kanskje litt til first aid eller mat) De dreper relativt fort å trenger ikke å drikkke for å regene energy. Jeg har 18 dager og 12 timer playtime må min egen character (hunter) og trenger bare 30k xp for å levle nå, det går relatitvt fort i winterspring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå