Gå til innhold

hvem klasse levler fortest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil si at rogue/hunter er kjappest. Rogue fordi de grinder så fort (med first aid) og nesten ikke har downtime. Hunter fordi de ikke har noe særlig downtime, og kan klare vanskelige quester helt alene (og fortsatt ikke ha mye downtime).

Questing er undervurdert når det gjelder å lvle fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vil si at rogue/hunter er kjappest. Rogue fordi de grinder så fort (med first aid) og nesten ikke har downtime. Hunter fordi de ikke har noe særlig downtime, og kan klare vanskelige quester helt alene (og fortsatt ikke ha mye downtime).

På level 50+ gir quests dritt-exp, og det er tross alt levlene som tar lengst tid.

Skrevet

På level 50+ gir quests dritt-exp, og det er tross alt levlene som tar lengst tid.

Ja, men så må man spille en del for å komme dit da ;)

På de lavere lvlene så er questing kjempebra.

Skrevet

Når jeg er å grinder Tyr's Hand (dog, pleier ikke å være mye igjen til meg når asiatene har kommet) går det rimelig kjapt. Men jeg må alltid ha med meg en drøss med mat, for jeg må ha ny hp etter rundt 2-3 kills.

Men når det gjelder xp-grinding, så sier jeg: Quests ftw!

Skrevet

Jeg brukte rundt 19 dager på og nå lvl 60 med roguen min (første char'en min). rundt 13 dager med presten min (shadowpriest), og har nådd lvl 35 med mage'n min på rundt 3 dager.

Fordel og kunne questene og vite hvor alt er når en skal lvl'e ny char :)

Skrevet (endret)
Ja, 24 sekunder downtime mellom to-tre kills er jo grusomt.

To tre kills? Når du aoe grinder tar du nå ihvertfall 10 mobs om gangen? :p

Sånn som her

Ja, når vi snakker om rogues, det er den kjappeste klassen jeg har lvlet med... Om det er 2 rogues som går ilag hele veien så tar d MAKS en uke elns å nå lvl 50 om du spiller mye. Er nesten ingen nedetid mellom mobs, for de dør så fort, og det er bare å løpe videre etter du har drept en fordi du er uavhengig av mana..

Etter lvl 52 så bruker du ca 2-4 timer (med buffs) pr lvl hvis du grinder demoner som en gal i felwood...

Endret av MetiCx
Skrevet

brukte 15 dager med presten, 11 med magen og 9 med warrioren til 60. sistemann gjorde jeg et par instances flere ganger for drops..kunne sikkert klart 8..

alle er alliance på skulcrusher btw

Skrevet

Rogue mener jeg er den classen som er raskest å grinde, pga 0 downtime (kanskje litt til first aid eller mat) De dreper relativt fort å trenger ikke å drikkke for å regene energy.

Jeg har 18 dager og 12 timer playtime må min egen character (hunter) og trenger bare 30k xp for å levle nå, det går relatitvt fort i winterspring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...