Gå til innhold

"Das Keyboard" hos microplex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... Er det ikke litt vanskelig å skrive på det taastaturet da det ikke har skrevet på hvilken tast det er? :hmm:

Det er det som er noe av vitsen med ett slik tastatur, at du lærer deg hvor tastene er fortere enn når du kan se hvilken tast du trenger.

 

Dermed vil arbeidet etter hvert gå kjappere. Men det har også sine ulemper i starten, for det er veldig mange taster å lære, speiselt å huske hvor slike som $'~¤%&/ osv. De man ikke bruker så ofte.

 

Jeg kommer aldri til å kjøpe det i hvertfall, kjøper heller OLED tastaturet når det kommer, så kan man jo velge, og man kan ha muligheten til å slå på hvilken tast som er hvem hvis man er i tvil.

Lenke til kommentar

Hele meningen med Das Keyboard er jo at man ikke skal se på tastene, så jeg skjønner ikke hvorfor den er så dyr (orginalen altså)? Jeg er allerede godt i gang på mitt tastatur, 99.99% av S er slitt bort, og 50% av W. Spilt for mye FPS? :p

 

Men jeg ser heller ikke på tastaturet når jeg skriver, men mindre det er et langt og vanskelig ord jeg aldri skriver så jeg ikke har "bevegelsen" innebygd. :p Noen ganger har jeg jo henda plassert et hakk for mye til høyre så f.eks. Google blir Hpphør, men ellers ser jeg bare på skjermen.

 

Mitt tastatur er snart sånn som det der uansett, 150 kroner spart er 150 kroner tjent. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...