Gå til innhold

Parfyme blir dårlig over tid?


KjellV

Anbefalte innlegg

Sitter her med en Jean Paul Gaultier (ikke sikker på om det skrives slik og ikke sikker på om det er rett. En mannskropp uten armer og ben, lyse blå/grå horisontale striper på øverste halvdel) og merker at den lukter langt fra slik jeg husker parfymen luktet før i tiden. Denne flasken har stått på badet i et par år før den ble tatt i bruk (oppå lampen over speilet, så den har stått varmt og godt. Ble kjøpt billig på tax free etter en sydentur). Er det mulig at godlukten har forsvunnet/skillt seg? Mulig det bare er luktesansen min, men tror ikke det.

 

Føler den lukter dårlig, og vil helst ikke gå rundt og - ja nettopp - lukte dårlig.

 

Mulig jeg er inne på noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men slik at det rett og slett ikke lukter parfyme av den lenger?

 

Tror jeg stikker innom et parfymeri i sentrum slik at jeg finner ut om jeg virkelig har rett.

 

1 stk Jean Paul Gaultier selges billig. PM hvis du er interessert.

Hehe ! Sluttet damene å løpe etter deg eller ?

 

Det er nok sant at de mister mye av duften i løpet av et år eller to...

Lenke til kommentar

Er jo alltid kjipt når damene ikke er i umiddelbar nærhet. Tenkte det kunne ha vært meg siden den ikke hadde vært åpnet, men er nok kvaliteten som har sunket betraktelig ja. Parfymeriet neste (hmm, hvorfor har de ikke døgnåpne parfymeri i Trondheim? Skulle skaffet meg en flaske til jeg skal på skolen i morgen....).

 

Takker for responsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...