Gå til innhold

Enda en ny[delig] MP3 spiller fra Apple!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såg fin ut den...men...MEN...14 timar? Det er jo mindre enn Mini. Går ikkje verda på fram lengre eller?

 

Og kvifor skal alt ha farge? For å bruke meir batteri? Ikkje at eg har behov for så ustyrteleg med batterilevetid, klarer meg fint med mine 7 på min 3G, men har ikkje flashbaserte MP3-spelarar kjent for å ha lengre levetid enn harddiskbaserte?

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Aldri vært en ipod-fantast, men denne var nyydelig! særlig den svarte utgaven. I tillegg tar den jo innersvingen på de fleste konkurrentene, bare prøv å finne en annen flash-basert mp3spiller m/fargeskjerm og 4gb til den prisen!

 

edit: null flashbaserte mp3spillere med 4gb på komplett.no ;)

 

edit2: har hørt rykter om en 8gb-versjon.. hehe.... jeg venter :p

Endret av scarface15
Lenke til kommentar
Aldri vært en ipod-fantast, men denne var nyydelig! særlig den svarte utgaven. I tillegg tar den jo innersvingen på de fleste konkurrentene, bare prøv å finne en annen flash-basert mp3spiller m/fargeskjerm og 4gb til den prisen!

 

edit: null flashbaserte mp3spillere med 4gb på komplett.no ;)

 

edit2: har hørt rykter om en 8gb-versjon.. hehe.... jeg venter :p

Apple er jo kjent for å ha de dyreste mp3 spillerne ja så du finner nok bare den til den prisen ja.

 

Når konkurentene lanserer så blir det nok mye billigere.

Lenke til kommentar
Må man bruke Apple sitt program for å overføre musikkfiler, eller dukker den opp som ekstern disk når man plugger den i maskinen?

 

Ørjan...

Både og. Du må bruke iTunes (som følger med), Anapod eller et plug-in til Winamp for å

overføre musikk (finnes ikkert et hav av andre programmer du også kan bruke). For å overføre filer (bruke iPoden som ekstern disk) trenger du bare å koble den til og den vil vises som flyttbar disk (men du kan ikke dra sanger over)

Lenke til kommentar
Må man bruke Apple sitt program for å overføre musikkfiler, eller dukker den opp som ekstern disk når man plugger den i maskinen?

 

Ørjan...

Både og. Du må bruke iTunes (som følger med), Anapod eller et plug-in til Winamp for å

overføre musikk (finnes ikkert et hav av andre programmer du også kan bruke). For å overføre filer (bruke iPoden som ekstern disk) trenger du bare å koble den til og den vil vises som flyttbar disk (men du kan ikke dra sanger over)

Synd, det gjør Ipod uaktuell for meg. Håper de en gang gjør noen med det.

Lenke til kommentar
Må man bruke Apple sitt program for å overføre musikkfiler, eller dukker den opp som ekstern disk når man plugger den i maskinen?

 

Ørjan...

Både og. Du må bruke iTunes (som følger med), Anapod eller et plug-in til Winamp for å

overføre musikk (finnes ikkert et hav av andre programmer du også kan bruke). For å overføre filer (bruke iPoden som ekstern disk) trenger du bare å koble den til og den vil vises som flyttbar disk (men du kan ikke dra sanger over)

Synd, det gjør Ipod uaktuell for meg. Håper de en gang gjør noen med det.

med EphPod er det bare drag n drop inn til ipod, med både løse sanger eller hele album. bra prog synes jeg. du burde ikke la en liten ting som det stoppe deg hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...