Jump to content
Sign in to follow this  
gamerman

Hacke en side , se før du dømmer....

Recommended Posts

Hei

Jeg skulle gjerne fått fjernet et bildet fra en server hos en annen. Dette bildet er av en venninde av meg som gjerne vil bildet og informasjonen om henne på den siden slettet pga vonde minner fra den tid ....

Er det mulig å få høre noen triks eller sende meg en pm som jeg kan gi dere linken som skal fjernes ?

Det er en asp format tror jeg .....

Vær så snill og hjelp meg :thumbup:

Samme hvilke intensjoner du har så er det fremdeles ulovlig, og det sier seg selv at det ikke er noen vits å spørre om slik her...

Hvis derimot nettstedet har lagt det ut mot din/hennes vilje kan dere be dem fjerne det eller annmelde dem (i allefall si at dere skal gjøre det)!

Dette var rett og slett bildet av henne som 10 åring da hun gikk på en skole . Samfunnet er ikke så stort der hun gikk , så jeg tipper det er skolen sin (nå ikke brukende server) altså de bruker den ikke .

Jeg vet at uansett hva slags intensjoner jeg har så er det dumt å spørre på hw men det er umulig å kontakte disse personene pga de svarer ikke .

Edited by gamerman

Hva er det som er så forferdelig med et bilde av henne fra hun var 10 år da? Gjorde hun noe dumt på bildet eller noe sånt? Det anngår meg kanskje ikke, men det hadde vært interresant å vite allikevel...

Du må ha tilgang til serveren, uavhengig om siden er laget med ASP eller ikke.

Du kan enten finne ut passordet, enten gjette, eller med brute force (hvordan dette gjøres forblir nok hemmelig, pga. reglene på hw.no), eller få folka til å slette det for deg, for det er faktisk ulovlig hvis ikke hun har samtykket.

Edited by GeirGrusom

Det er bare å glemme, eneste måten er å exploite serveren eller gjette passord med brute force.

Førstnevnte får du ingen til å gjøre for deg og brute force vil ta hundre år om det er et litt avansert passord.

Edited by Goophy