Gå til innhold

Hvor selges Plexiglass?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar, men hverken microplex, 3dfxcool har store nok plater..

 

Dessuten menerjeg gule sider var et litt generelt svar, dessuten er nettutgaven mindre oversiktlig enn papirutgaven.

 

Glassmester ... tja ok, har dere noen info om priser og størrelser på "flakene"...

 

Mvh Troxx

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-12 21:49, Troxx skrev:

Takker for svar, men hverken microplex, 3dfxcool har store nok plater..


Dessuten menerjeg gule sider var et litt generelt svar, dessuten er nettutgaven mindre oversiktlig enn papirutgaven.


Glassmester ... tja ok, har dere noen info om priser og størrelser på "flakene"...


Mvh Troxx


Kommer jo litt an på hvor du bor..??

 

F.eks i Bodø kan du kontakte Bodø glass og ramme..

Og så kommer det an på om du skal ha med eller uten mønster og farge.. Monterte 6mm mønstret plexi i en gang dør for en tid siden (ca 90x60 cm) og det kostet ca 5-600.

Men klart glass uten farge er billigere.

I "gamle dager" (for noen år siden) hadde http://www.modellers.com plexi til modellfly og lign. du kan jo også prøve der?

 

mvh

Joar

Lenke til kommentar

Du får kjøpt billig plexi hos glassmestere. Kjøpte 40*40 cm her om dagen for under 100 lappen. Spør om de ikke har noe "avskjær".. Det var det jeg gjorde. Fikk ta meg en tur på lageret for å se etter i en liten container.. hehe. KJekt hvis du bare skal ha et lite vindu eller.no

Lenke til kommentar

Ring NRK`s sentralbord på 23047000, og spør etter snekkerverkstedet. De guttene og jentene som jobber der vet hvor man skal handle saker og ting i fra. Funker ikke det, så be om rekvisita avdelingen. NRK er storforbruker av Lexan og andre beslektede produkter innen plast.

 

Ikke prøv å spørre om de har noe å gi bort. Jeg tror ikke det er sjakktrekket i denne sammenhengen. 62 stykker fra HW som ringer og spør om følgende: Kan jeg være så snill å få noen rester som dere ikke skal bruke. Glem det! Be høflig om info, og for all del, glem ikke å takke for hjelpen.

 

Bare hyggelig, ingen årsak!

Lenke til kommentar

Jepp folkens, ring! Men husk for all del og ring til flere!

Skrekkeksempel: Jeg skulle en gang ha en glassskive (rund) Ringte til en glassmester og fikk pris, 1300,-+ frakt.

Javel, det hørtes mye ut tenkte jeg. Så jeg ringte til en annen glasmester. Han kunne lage samme vare for 50,- levert på døren...

Dette var så ekstremt, at jeg faktisk vurderte og sende det inn til et forbrukerprogram.

 

Forresten, spør etter acrylglass, det er rimeligere, og det samme som plexi.

 

[ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-08-14 16:51 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...