Gå til innhold

Gametime i WoW


yodinho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
level 58,7 hunter, 16 dager spilletid. Tipper det blir grinding i WPL nå, siden alle fikk resting xp bonus på igår :D

Sorry at det ble 2 innlegg på rad, men hva var det med at vi plutselig fikk rested xp? Jeg var i RFD i hele går og hadde da rested ut hele dagen :) [ startet som lvl 42 med 136 xp og sluttet av i går kveld som lvl 43 med litt over 1000 xp og fortsatt rested ]

 

Blue xp :love:

Lenke til kommentar

22dager minst...eller var det 24 det sto. Lvl 50. Altfor lite.

 

Hmm når jeg er lvl 60 tipper jeg hmm ja vet ikke men 35 til 40 dager eller noe slikt. Men håper på 50 dager in-game egentlig. Jeg må begynne å ta det rolig.

 

Da jeg mener at kombinasjonen lav in-game tid - høy level, samsvarer med høy verdi på taper-skalaen. Da tenker jeg ikke på in-game taper, bare taper ellers :thumbup:

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
22dager minst...eller var det 24 det sto. Lvl 50. Altfor lite.

 

Hmm når jeg er lvl 60 tipper jeg hmm ja vet ikke men 35 til 40 dager eller noe slikt. Men håper på 50 dager in-game egentlig. Jeg må begynne å ta det rolig.

 

Da jeg mener at kombinasjonen lav in-game tid - høy level, samsvarer med høy verdi på taper-skalaen. Da tenker jeg ikke på in-game taper, bare taper ellers :thumbup:

Jeg forstår rett og slett ingenting av den posten :|

Lenke til kommentar
22dager minst...eller var det 24 det sto. Lvl 50. Altfor lite.

 

Hmm når jeg er lvl 60 tipper jeg hmm ja vet ikke men 35 til 40 dager eller noe slikt. Men håper på 50 dager in-game egentlig. Jeg må begynne å ta det rolig.

 

Da jeg mener at kombinasjonen lav in-game tid - høy level, samsvarer med høy verdi på taper-skalaen. Da tenker jeg ikke på in-game taper, bare taper ellers :thumbup:

lær deg norge før du kommer til norsk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...