Joffer Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Har installert XP Codec Pack v1.2.4 (http://www.xpcodecpack.com) på en nyinstallert maskin (WinXPSP2) og alle divx filmer kommer bare i sort/hvitt.. nada farger.. andre som har vært borte i det problemet? Siste driverversjoner av alt.. (nvidia nf4/gf6600gt). Jeg har ikke forandret på noen av innstillingene til diverse codecs. Update: Installerte DivX 6 PlayBundle og brukte DivX Player til å spille av en divx som ble sort/hvitt med XP Codec Pack (avspilt i WMP10), og i DivX Player fikk jeg farger.. Endret 23. september 2005 av Joffer
Chevelle Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 K-Lite Mega Codec Pack er en god pakke med alt du trenger. Finner den her. Bare husk og avinstaller alt du har av codecer fra før. Bruker den på 3 maskiner selv og ikke noe problemer med den.
larsli Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Hva i alle dager er det for slags filer folk skal spille av som trenger de codec pakkene egentlig? De fleste klarer seg langt med xvid og ac3filter. Bruk heller vlc til de filmene som da ikke vil spille. Evt. installer quicktime hvis du vil se filmtrailere fra nettet.
Joffer Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 En codec pack er kjekk så slipper du å møte på filer du ikke får spillt av synes nå jeg. MEN - det løser jo ikke mitt problem...
larsli Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 En codec pack er kjekk så slipper du å møte på filer du ikke får spillt av synes nå jeg. MEN - det løser jo ikke mitt problem... Nei, nettopp. Codec-pakker lager ofte mer trøbbel enn de løser...
Joffer Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 En codec pack er kjekk så slipper du å møte på filer du ikke får spillt av synes nå jeg. MEN - det løser jo ikke mitt problem... Nei, nettopp. Codec-pakker lager ofte mer trøbbel enn de løser... Dette er første gang jeg har hatt problem med noen "packs". tidligere versjoner (v1.2.0,1.2.1 som jeg har prøvd) funket fint..
Joffer Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Tror jeg fikset det nå. Reinstallerte XP Codec Pack og så reinstallerte jeg WMP10. Ser ut til å fungere nå
Tordenflesk Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg brukte k-lite Codec pack før, men nå har jeg funnet ut at alt jeg egentlig trenger er Xvid og QT-alternative. Veldig få tror jeg har behov for disse codec-packene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå