Cultofluna Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Tool - PushitTool - H. Tool - Schism Deftones - Fist - Imo en av de mest undervurderte sangene fra Deftones Vet av noen flere, men det der må være top4 lista <3 Kunne ikke vert mer enig med Deftones forslaget ditt! som hardcore Deftones fan så er jeg helt enig i det! når jeg kommer hjem er det rett på kjør med Deftones - Fist! Hadde jeg hatt tid så skulle jeg ramsa opp noen sanger selv, men har mye å gjøre på jobb Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Tja, de jeg kommer på: NOFX - The Decline Metallica - Orion Radiohead - Exit Music (for a Film) Radiohead - Paranoid android Led Zeppelin - No Quarter Pink Floyd - Money Pink Floyd - Echoes Pink Floyd - Pigs NOFX - Eat the meek Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Devas LeFonque - Higher Resolution-Instrumental Effect - Magdalena Falco - Der Kommisar Og mye av Magnet, Röyksopp, Phoenix, Air, Kings of Convinience og A-Ha. Åh, selvfølgelig også mye av Ravi & DJ Løv! Endret 6. september 2005 av galskapen Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 er vel kansje ikke en sang, men METALLICA, ecstesy of gold. er helt rå. får gåsehud hver gang jeg hører den. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Pink Floyd - Echoes Pink Floyd - Shine on you crazy diamond Pink Floyd - Atom Heart Mother Pink Floyd - Hey You Led Zeppelin - Dazed and confused The Doors - Break On Through Tracy Chapman - Ain't talkin about a revolution Tom Waits - Invitation to the blues Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Den første som faller meg inn er; Queen - No One But You(Only The Good Die Young) Lenke til kommentar
kargod Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 System Of A Down - Lost in Hollywood Pink Floyd generelt! Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Pink Floyd - Money, Shine On You Crazy Diamond, Echoes, The Flecher Memorial, another brick in the wall Bob Dylan - Knocking on Heaven's Door, Like a Rolling Stone. Bjørn Berges verson av Black Jesus The Clash - Jimmy Jazz, London's Calling, I'm Not Down Godsmack - Re-Align Jethro Tull - Aqualung Frank Zappa - Bobby Brown Led Zeppelin - Ten Years Gone, Stairsway to Heaven Mark Lanegan Band - Methamphetamine Blues The Mars Volta - L'Via L'Viaquez Massive Attack - Light My Fire Oasis - magic pie, wonderwall Queen - Bicycle Race, Bohemian Rapshody, We are The Champions The White Stripes - The Hardest Button To Button, I think I smell a rat, Blue Orchid Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 er vel kansje ikke en sang, men METALLICA, ecstesy of gold. er helt rå. får gåsehud hver gang jeg hører den. Ennio Morricone som har laget den... Fra The Good, The Bad & The Ugly. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Iris av the GooGoo dolls I wanna dance with you av Live Older Chest og Canonball av Damien Rice Wasted time av Skid Row Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Red House Painters - Have You Forgotten Sun Kil Moon - Pancho Villa Sigur Rós - Aegetis Burjyn Sigur Rós - Njosnavelín Sigur Rós - Andvari Sigur Rós - Svo Hjlótt Tool - H Tool - Pushit Tool - The Patient A Perfect Circle - Orestes The Mars Volta - Eriatarka The Mars Volta - Take The Veil Cerpin Taxt Rage Against the Machine - Killing In The Name Of Mogwai - Christmas Steps Ble mange Men perfekte alle sammen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 er så mange igrunnen men jeg legger bare ut denne i dag jeg... within temtation - In Perfect Harmony synes denne er perfekt, liker vanligvis ikke så rolige sanger... men denne Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) er vel kansje ikke en sang, men METALLICA, ecstesy of gold. er helt rå. får gåsehud hver gang jeg hører den. Ennio Morricone som har laget den... Fra The Good, The Bad & The Ugly. Du kødder? Har virkelig Metallica covret den? Har bare en ting å si: Edit: Hørte den nå. De hadde faktisk ikke ødelagt den så veldig. Menmen, originalen er best Endret 6. september 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 får legge til at et par av sangene på st.anger appelerer sterkt til meg også Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 er vel kansje ikke en sang, men METALLICA, ecstesy of gold. er helt rå. får gåsehud hver gang jeg hører den. Ennio Morricone som har laget den... Fra The Good, The Bad & The Ugly. Du kødder? Har virkelig Metallica covret den? Har bare en ting å si: Edit: Hørte den nå. De hadde faktisk ikke ødelagt den så veldig. Menmen, originalen er best jepp, de starter hver eneste konsert med den introen. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Pagan's Mind - Supremacy, Our Kind Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Necrophagist - Fermented Offal Discharge Necrophagist - Seven Alt av Opeth Lenke til kommentar
blubbblubb Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 En av de bedre er The Parasite med Nordby Thugz. Hvis du ikke har hørt sangen (noe som er sansynlig) kan du laste den ned fra Filefront Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 vel, The Eagles - Hotel California Metallica - Fade To Black Deftones - The Chaffeur The Verve - Bittersweet Symphony Audioslave - Like A Stone +++ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Pain of Salvation - Undertow APC - Fiddle and the drum Radiohead - Street spirit (fade out) Placebo - Without you Im nothing Portishead - Roads Et utvalg av låter anyway. Enklare å føre rolige låter opp på denne lista tydeligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg