Gå til innhold

Har funnet et meget rart problem :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kompis av meg som ringte meg for 15minutter siden, han har ett spil på pc`n som han har hatt der ett par uker uten å teste ut...

Å idag skulle han da altså prøve det, men så fikk han ett problem =/

Spillet heter age of mythology har 2mapper som heter cd1 og cd 2

på cd2 er cracken visstnok =/

å på cd1 er visst hele spillet samlet, da det kunn er cracken som er på cd2 mappa

det er tydligvis ikke en bin fil, (eller?) da han kunn trykker på setup.exe så begynner spillet å innstallere seg....

Men plutseli så står det: insert disc 2

og det er som sagt kunn crack på cd2 disken =/

har selv innstallert flere spill selv gjennom tidene for venner osv,

med bruk av deamon, men da var spillene i bin format før jeg innstallerte dem =/

og spillet er tydligvis ikke i bin format =/

noen som har erfaring med dette? eller som kansje vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Lykke til

Skrevet

faktisk......e prøva kunn å hjelp ein kompis her, om spillet e uoriginalt eller ikke, har e ingen anelse om...men hadd vært fint med nå seriøse henvendelser uansett

Skrevet

Du må nu forstå at det ikke er et orginalt spill, når du selv sier "på cd2 er cracken visstnok =/"

ikke mange butikker som selger spill med en egen crack cd med på kjøpe.

Skrevet
faktisk......e prøva kunn å hjelp ein kompis her, om spillet e uoriginalt eller ikke, har e ingen anelse om...men hadd vært fint med nå seriøse henvendelser uansett

Hvis han hadde hatt spillet orginalt hadde han sikkert ikke hatt en crack på CD2 så serriøse henvendelser på denne tråden kan du glemme!

Det som mest sannsynlig skjer er at tråden blir stengt og du/din konto blir bannet en stund fremover. Det er ikke bare her på forumet det er forbudt å snakke om warez det er også ulovlig etter norsk lov å bruke spill en har lastet ned/kopiert og ikke betalt for...

Skrevet

det er no så som så ;)

kjøpte ett spill i en liten gamerbutikk i tr.heim for 2år siden :S å det var ikke originalt :S truet eiern md anmeldelse hvis jeg ikke fikk ett aldri så lite gavekort :D

man kan jo ikke selge uoriginale spill heller =)

Skrevet

Stenges

crack = warez

warezprat kan få ein utestengt frå forumet.

Les kva som det blir referert til i dei andre postene.

Om ein skal spele eit spel så går ein å kjøper det punktum.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...