Gå til innhold

damer på hardware


Lucifer89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jenter på forumet? Joda, det er en del jenter her.

Pluss en del andre som ikke er her så ofte. Disse har jeg glemt nickene til.

Så spørs det hvor mye de kan om data da. :p

 

Jeg kan mer om data enn (gutte)vennene mine, men i forhold til de fleste på dette forumet vet jeg ingenting.

Adawen kan vel mer en den gjennomsnitlige forumbrukeren her

Lenke til kommentar

hw.no er så langt fra et rent dataforum som det går an å komme. Tror du finner større spesialister på f.eks xtremesystems og lignende. MEN, det finnes selvsagt utrolig mange dyktige folk her når det kommer til hw. *cheers*

 

Jentene på hw er flinke til å plukke kamskjell. Uten at jeg forventer at alle skal forstå det utsagnet.

Lenke til kommentar
Den gjennnomsnittlige hw.no kan ikke så mye vil jeg tro... :shrug:

Skal ikke så vanvittig mye til for å være på forum

Hæ?

 

Den gjenomsnittlige personen på hw kan da mye mer om hw enn den vanlige mannen i gata.

 

Men som LarsP sa, spennvidden er så stor at det blir vanskelig å sammenlige ferdigheter.

 

Uansett jeg har sett noen jenter her inne som har peiling. Adawen, darkness og ei til som jeg ikke husker navnet på har iallefall ganske peiling på data.

Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord: Jo seff, men poenget mitt var at det skal ikke SÅÅ mye til for at en jente(eller en gutt for den slags skyld) kan mer enn gjennomsnittet...

Oki, da er vi enige :D

 

Er jente jeg da.... =) Vet hvor på knappen er lissom...tongue.gif Helt normal, føler ikke jeg kan noe mer eller mindre enn andre. Men det er vel rom for slike som oss her oxo vel?... Lærer jo noe nytt her hele tiden =)

Selvfølgelig, det er jo derfor man henger på hw forumet.

 

Hva jeg vil regne som gjenomsnittet er å kunne sette sammen en pc, vite navnet på de forskjellige delene og ha en viss anelse om hva som yter bra.

Lenke til kommentar
Jeg er da jente. Er ikke så aktiv men. Kan egentlig ikke no spesielt om data men prøver å fange opp det jeg ser å sånn. Vurderer faktisk å ta utdanning innen data å sånn :p
Jeg er opptatt av lissom krig og fred og politikk og sånn

ehh?

Var bare noe med innlegget ditt som virket utrolig blondt. Dessuten virker det litt snodig å vurdere en IKT-utdanning når du ikke ser ut til å ha en stor interesse for PC og IKT generelt.

Lenke til kommentar
Sa aldri at jeg ikke har interesse for pc da? Synes det er veldig intressant, men kan ikke no mye for det. Sa jo at jeg prøver å lære meg ting som det kommer. Alle har nå vært nybegynnere en gang da?

Ikke Dahle, han ble unnfanget av en CRT-skjerm og en strømforsyning med overspenning...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...