morra Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 (endret) Jeg trenger et program til å brenne .avi-filer til et DVD-kompatibelt format (avspilling på DVD-spiller). Det må også være mulighet for undertekster. Det bør også være gratis. Ser helst at dere har testet programmene dere anbefaler. Takk Endret 6. september 2005 av morra
Jonnar Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Husker ikke nøyaktig hva jeg brukte, men tror dette virker da hvertfall bra. Tror det er mpeg2 du vil konvertere til (S-VCD- format?). Det kan spilles av på de fleste DVD-spillere. http://www.video-converter.net/
Nessi Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Super Dvd Creator er bra, men vet ikke hvordan man legger til subtitles... tar ca 1 og halv time og encodere.
Chevelle Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 DVD Santa er enkelt og bruke, gir god kvalitet og grei hastighet på decoding.
morra Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Takker for svar, men det var ikke helt det jeg hadde tenkt. Jeg fant ikke mulighet for undertekster i disse programmene, noe jeg trenger. Håper på flere svar
Montag Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 VSO DivXtoDVD er kjapp og grei samt støtter subs.
morra Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 VSO DivXtoDVD er kjapp og grei samt støtter subs. Takk. Vet du noe om kvaliteten på resultatet? Jeg får ikke testet på en stund, da jeg mistenker brenneren for å ha tatt kvelden. Etter litt bruk fant jeg ut av at pc-en låser seg totalt hvis jeg holder på med noe annet i tillegg til å encode video med dette programmet, inkl. video-preview. Noen tips om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå