Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase Volvo 244Dl 81`


Nord3ng

Anbefalte innlegg

Nå legger jeg ut showcase av min kjære Volvo. Det er oprinnelig en 1981 modell, men er ombygd til 1986 modell. Motoren er byttet fra en 2.1L til en 2.3L med kvasskam som er gått 180 000km. Har laget GL look på den, satt på Gruppe A Vinge osv.. er for masse til å skrive, dere kan heller spørre meg hvis dere lurer på noe.

post-229-1125786575_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var da en fryktelig lat showcase :p

"for masse til å skrive"..

 

Jeg ser laksetrapp..

 

'81 ombygd til '86 sier du.. Har du tilogmed satt på de listene nederst på dørene? Også kjent som rustsamlere?

 

Uansett, hva slags motor? Interiør? Girkasse?

Få ut noen flere bilder da, vil se alt.. Noe rust?

Lenke til kommentar

hehe.. ja er litt lat av meg.. :p Laksetrappa er faktisk ødelagt nå :no: Jeg tok den av og når jeg skulle sette den på igjen knakk noen av festene så jeg ga den til en kompis som skulle lime den og bruke den selv. Har satt svarte lister rundt hele bilen og "rustsamlere" på siden ja. Det er bare skjermene framme og bagasjelokket som mangler så er den total ombygd til 86 mod.

Endret av Nord3ng
Lenke til kommentar

Litt Info:

Motor: B230A

Girkasse: 4 trins manuell

Understell: Orginalt, men skal bestille 40mm sekesett

Bremser: Orginale

Styling: Snutepanser, GLT grill, Spredere, Front leppe, Hvite blinkers framme, rød sota på siden, helrøde baklykter, Dekaler

Interiør: Byttet fra beige til svart, GLE ratt, Oljetrykk måler, turteller, Alu dørk matter, pedalsett, setetrekk

 

Skal skrive mer etterhvert som jeg kommer på :yes:

Lenke til kommentar

Her er litt oppdatert info om bilen:

Type: Volvo 244 Dl

Modell: 1981

Vekt: 1250kg

Motor: Byttet fra 2.1l til 2.3l

Effekt: 116hk + kvassere kam, green filter

Understell: Orgnalt, men 40mm senkesett kommer

Bremser: Orginale

Lakk: Rød med svart panser

Ice: 12" Sub,Cd-spiller, forsterker, 6x9

Styling: Nesten helt ombugd til 86mod, Snutepanser, GLT grill, Sota bakruter, Hvite blinklys framme, rød sota på siden, helrøde baklykter, Gruppe A vinge, Skiltplate, Frontleppe, dekaler, Luftinntak, Spredere, Trykkforsterkere.

Interiør: Byttet fra beige til svart, setetrekk, hvite instrumenter, røde blinklys indikatorer, rødt cupè lys, GLE ratt, Pedalsett, Alu dørk matter, Turteller, Olje trykk måler.

Endret av Nord3ng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...