Gå til innhold

Røyke tråer i banan?

RegRot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rett og slett en gass som påvirker sentranervesystemet. Synapsene blir avbrutt og signalene fra hjernen blir feiloppfattet av nervene rundt i kroppen. Resultat: Krampe, brekninger, tap av bevissthet eller i verste fall, død!

Skrevet (endret)

Skal inrømme at jeg ikke skjønte så mye av de formlene :blush: men de så skumle ut... :!:

Edit: for treig...

Edit: og kanskje de burde sette 18-års aldersgrense på banan? :p

Endret av RegRot
Skrevet

Dette er absolutt ingenting å spøke med. Om trådstarter har tenkt å prøve å røyke banantråder så anbefaler jeg at han stikker innom sitt nærmeste apotek og spør etter autoinjektor med adrenalin. Sett den et sted på kroppen hvor det er mye kjøtt, innsiden av låret eller rompa er gode steder.

Men, som sagt, jeg fraråder bananrøyking på det sterkeste!

Skrevet

Bananrøyking er en velkjent myte, som dessverre for deg ikke har noe for seg. Det er bare tull. De som har fått "effekt", har visstnok fjernet tråder fra flere kilo bananer.

Skrevet

Jeg har da ikke sagt at jeg hadde tenkt til å røyke bananer! LOL! men har noen venninner av meg som har prata om det, så ville bare vite hva som ville skje om man gjorde det...

Skrevet
Muskat skal visstnok gi en helvetes hodepine :)

Nei men det fucker balansen din totalt... Føles ut som en heavy hasj-rus som varer i et døgn. Med mindre du blir dårlig. Da er du kvalm, svimmel og desorientert i et døgn. DET er ikke gøy...

Skrevet (endret)

så på noen så virker det å på andre ikke?? På hvilken måte er det skadelig da?

Edit: hva er muskat?

Endret av RegRot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...