Gå til innhold

Er du / kjenner du en Kjendis ?


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde det var en drink ^^

 

Eller det var kanskje Shirley Temple.

Vel, vel.

Uansett.

 

 

Lillebjørn Nilsen lå over hos oldemora mi på Bryne, siden onkelen til pappa spilte gitar i et eller annet band da :p

 

 

(Gudene vet, var noe farmor fortalte i sted da jeg satt og halvsov og hørte på ei plate av vedkommende. (Lillebjørn Nilsen))

Lenke til kommentar

møtte Rune Larsen på S.A.T.S og diskuterte trening med han noen timer for tja kanskje 3 måneder siden.

 

er webmaster på repeat.no så jeg kjenner veldig mange innen klubbscenen her i Oslo...

 

Jobba ca to år i en gourmet butikk i oslo for rundt 3 år siden og møtte der a,b,c,d kjendiser daglig...

 

møtte 2 av deltakerne i det model programmet på tv3 (topp modell norge eller noe sånt) hos en kompis for noen uker siden...

 

Ane-Kath Hærland er naboen til en kompis av meg...

 

to fra Knektene (for de som har hørt om det hiphop bandet) er gamle kompiser av meg...

 

tror egentlig jeg gikk i klasse med BB Patrick for rundt 16 17 år siden, (er ganske sikker på at det er samma person, har bare aldri sjekket noe videre).

 

møtte Johan Golden og Atle Antonsen opptil flertallige ganger da jeg ofte dukket opp blant publikum på Lun Aften...

 

har forresten vært full på tv i forbindelse med valgvaken til DPP for noen år siden så hvis man er kjendis bare av å ha fått "15 minutes of fame" så er jeg vel en slags kjendis...

 

kjenner to skuespillere fra filmen Ondskapens Øy...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...