Gå til innhold

*FJERN*

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund tilbake i Volume 1. drømte jeg at jeg drakk cola, også sa jeg : OI SHIT! kan ikke drikke cola jeg da. også kasta jeg fra meg colaen og våkna :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer å bli med, men skal til sverige imorra og det blir fort litt godis da...

Også lurer jeg på om rusbrus er lov? For hvis det ikke er det kan jeg glemme å feste på en måned og det går ikke...

Skrevet

Alkohol bør jo være lov. Man må jo få ha det litt gøy(ere)? Skal man liksom drikke ren sprit for å unngå sukker osv? Jeg skjønner selvfølgelig det med rusbrus, det er jo veldig søt brus. Men øl? Er jo ikke sunt, men jeg trodde dette bare gikk på snop/brus osv, jeg :p

Skrevet
Rusbrus bør ikke være lov, øl bør ikke være lov, fet mat bør ikke være lov, trening 2-5 ganger i uka bør være påbudt. osv osv osv

Alle gode poeng, men da ville vi ikke hatt NOEN medlemmer ;)

Skrevet
Rusbrus bør ikke være lov, øl bør ikke være lov, fet mat bør ikke være lov, trening 2-5 ganger i uka bør være påbudt. osv osv osv

Alle gode poeng, men da ville vi ikke hatt NOEN medlemmer ;)

Psst, enda flere vis vi fikk drikke lettbrus ;)

Skrevet
Alkohol bør jo være lov. Man må jo få ha det litt gøy(ere)? Skal man liksom drikke ren sprit for å unngå sukker osv? Jeg skjønner selvfølgelig det med rusbrus, det er jo veldig søt brus. Men øl? Er jo ikke sunt, men jeg trodde dette bare gikk på snop/brus osv, jeg :p

Er det noe du legger på deg av, så er det faen meg øl :p

Skrevet

Å drikke øl er jo som å drikke formfett!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...