Cappo Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Er ingen grunn til å diskutere om Hunters kan få Thunderfury. Det kan de ikke. Ikke noe mer å diskutere. Og det er ikke fordi jeg sier det, men fordi Blizzard sier det. Det står Paladin. Rogue, Warrior på to av delene du trenger for å lage Thunderfury, så da sier det seg selv at Hunters ikke kan få det.
Dandar Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 (endret) Det finnes også andre våpen som er bedre for tanker enn thunderfury. (Som f.eks. Sulfaras, som faktisk kanskje er lettere å få tak i) Ja for Warriors - de tanker med 2h! Edit: Skjønner ikke hvordan du kan tro at en RANGED klasse skal få det beste MELEE våpenet .. :S Endret 3. september 2005 av Dandar
SilverCRX Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Vil si at Thunderfury ikke har noe hos en MT å gjøre. Man har Quel'serrar til slikt (som forresten er et _mye_ bedre tank-våpen). Passer til DW warriors, rogues eller hunters imo. I den rekkefølgen også.
Pug Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Er ingen grunn til å diskutere om Hunters kan få Thunderfury.Det kan de ikke. Ikke noe mer å diskutere. Og det er ikke fordi jeg sier det, men fordi Blizzard sier det. Det står Paladin. Rogue, Warrior på to av delene du trenger for å lage Thunderfury, så da sier det seg selv at Hunters ikke kan få det. Feil. Det står også "Hunter" på bindings of the windseeker.
Cappo Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Feil. Det står også "Hunter" på bindings of the windseeker. Min feil. Har ikke sett på den siden før 1.6 og da stod det bare 'Paladin, Warrior, Rogue'. Sikkert hunters som har whinet til seg Thunderfury. Ikke at jeg helt ser hva hunters skal med det, for det er ikke det våpenet med de beste hunter statsene. Da kunne de like så godt latt alle klasser som kan bruke melee få bruke Thunderfury etter min mening. Kan ikke forestille meg at Thunderfury står øverst på ønskelista til hunters. I såfall spiller de helt klart feil klasse hvis det er melee de liker.
Gjest member-60584 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 får å si det sånn. om du er i en guild som kan skaffe alt for å lage thunderfury så vil de aldri la en hunter få bindings delene. du kan ha 100000dkp, guild leaders kommer aldri til å la deg bidde på bindings, om de ikke er fette invalid da... si ifra når du har fått thunderfury, da kommer jeg å lvler opp en char på servern din også skal vi se kor mye thunderfury hjelper deg annet enn brag rights...
ahpadt Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Skal ikke akkurat si at paladins har så veldig stor nytte av det sverdet heller.
Lacim Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 (endret) Hva i alle dager skal en tank med Empyrean Demolisher? Quellern eller Spineshatter er gode tankweapons. Ser heller at en warrior tar Deathbringeren enn andre våpen melee kan få bruk for. Edit: 9 elementuim ore to go, så får en av tankene våre legendaryen. Jeg er #2 i køa, så det blir en liten stund til. Endret 4. september 2005 av Pinnella
OscarWoHA Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Min feil. Har ikke sett på den siden før 1.6 og da stod det bare 'Paladin, Warrior, Rogue'. Hunter sto der før 1.6 også.
GRendal Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 (endret) Hva i alle dager skal en tank med Empyrean Demolisher? Quellern eller Spineshatter er gode tankweapons. Ser heller at en warrior tar Deathbringeren enn andre våpen melee kan få bruk for. Edit: 9 elementuim ore to go, så får en av tankene våre legendaryen. Jeg er #2 i køa, så det blir en liten stund til. Jo høyere dps\skade på våpenet, jo lettere er det å holde aggro. De fleste roguesa har Gutgore ripper anywayz... Endret 4. september 2005 av GRendal
chokke Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hva i alle dager skal en tank med Empyrean Demolisher? Quellern eller Spineshatter er gode tankweapons. Ser heller at en warrior tar Deathbringeren enn andre våpen melee kan få bruk for. Edit: 9 elementuim ore to go, så får en av tankene våre legendaryen. Jeg er #2 i køa, så det blir en liten stund til. Jo høyere dps\skade på våpenet, jo lettere er det å holde aggro. De fleste roguesa har Gutgore ripper anywayz... nå kommer jo faktisk aggroen til tanken fra SKILLSene, IKKE dps. Er en grunn til at han skal ha en del defense/str/stam, mer block, parry, dogde, mer revenge, mer aggro, mer skade fra de andre
DezTruckTor Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 En av grunnene siden jeg synes Thunderfury er bra for hunters, er at den har en chanse on hit som gjør nature resistancen lavere. Det vil si at fienden blir mer sårbar mot hunter skillsene (som er nature og arcane). Dessuten; En hunter kommer ikke utom å komme i nærkamp i følgende situasjoner: - Du gjør en instance allene, og må pulle mer enn 2 mobs av gangen. - I duell mot warriors. Duell-området er forlite til å holde seg utenfor charge/intercept rangen til warrior, og FD virker aldri. Dermed har man en hammersting på seg, og da er man temmelig død om man ikke kan gjøre noe med det. Chanse on hit for a slowe attack-speeden til warrioren er med andre ord veldig nyttig. - Det er nature resistance på våpenet. Samme som på epic våpenet til hunter (vet ikke hvorfor). - Hvorfor skulle Blizzard ha gjort questet tilgjengelig for hunters om det hadde vært helt ubrukelig for dem?
chokke Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 hvis du gir våpnet til en hunter fordi den kan få moben til å få lavere nature res, er du dum. Hvor mange nature attacks har hunter? 1? 2? 1. (et eller annet) sting, og den er ikke syyyk skade heller, du tjener ikke mye på å gi et sverd verdt 10000000 gull for at en hunter skal skade 100-200 mer i lange kamper når en warrior med sverdet gjør samme nytte. Og en ting til, for at den skal procce må hunteren inn i nærkamp, for så å løpe ut igjen.
GRendal Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hva i alle dager skal en tank med Empyrean Demolisher? Quellern eller Spineshatter er gode tankweapons. Ser heller at en warrior tar Deathbringeren enn andre våpen melee kan få bruk for. Edit: 9 elementuim ore to go, så får en av tankene våre legendaryen. Jeg er #2 i køa, så det blir en liten stund til. Jo høyere dps\skade på våpenet, jo lettere er det å holde aggro. De fleste roguesa har Gutgore ripper anywayz... nå kommer jo faktisk aggroen til tanken fra SKILLSene, IKKE dps. Er en grunn til at han skal ha en del defense/str/stam, mer block, parry, dogde, mer revenge, mer aggro, mer skade fra de andre Prøv å tanke med en 20 DPS weapon, og kom tilbake og fortell meg at du ikke merket forskjellen.
Pug Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 En av grunnene siden jeg synes Thunderfury er bra for hunters, er at den har en chanse on hit som gjør nature resistancen lavere. Det vil si at fienden blir mer sårbar mot hunter skillsene (som er nature og arcane). Dessuten; En hunter kommer ikke utom å komme i nærkamp i følgende situasjoner:- Du gjør en instance allene, og må pulle mer enn 2 mobs av gangen. - I duell mot warriors. Duell-området er forlite til å holde seg utenfor charge/intercept rangen til warrior, og FD virker aldri. Dermed har man en hammersting på seg, og da er man temmelig død om man ikke kan gjøre noe med det. Chanse on hit for a slowe attack-speeden til warrioren er med andre ord veldig nyttig. - Det er nature resistance på våpenet. Samme som på epic våpenet til hunter (vet ikke hvorfor). - Hvorfor skulle Blizzard ha gjort questet tilgjengelig for hunters om det hadde vært helt ubrukelig for dem? Latterlige grunner. Enhver melee klasse har 100 ganger mer bruk for Thunderfury enn en hunter. Forhåpentligvis vet alle GMs dette også.
DezTruckTor Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 Enhver melee klasse har 100 ganger mer bruk for Thunderfury enn en hunter. Forhåpentligvis vet alle GMs dette også. 1. Det var ikke mening at dette skulle bli en diskusjon om huntere og thunderfury, men en diskusjon om de beste våpenene. 2. Det finnes mye bedre våpen for de fleste andre melee klasser.
Dandar Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 2. Det finnes mye bedre våpen for de fleste andre melee klasser. Kan du linke våpen som er mye bedre for Rogue\Warrior\Paladin ?
DezTruckTor Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 2. Det finnes mye bedre våpen for de fleste andre melee klasser. Kan du linke våpen som er mye bedre for Rogue\Warrior\Paladin ? Thunderfury var faktisk ikke så bra i forhold til andre epic våpen. Hunter epic staffen er faktisk bedre Og dessuten, søkte litt på thottbot, and fant straks våpen som var mye fetere. Hva med et våpen som generer rage? Eller et one handed sword med mengder av critt chanse? Thunderufry er og blir oppskrytt.
Dandar Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 (endret) Link ? Om den Hunter epic staffen er bedre, hvorfor synst du Thunderfury på hunter er så bra da ? Endret 4. september 2005 av Dandar
chokke Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 2. Det finnes mye bedre våpen for de fleste andre melee klasser. Kan du linke våpen som er mye bedre for Rogue\Warrior\Paladin ? Thunderfury var faktisk ikke så bra i forhold til andre epic våpen. Hunter epic staffen er faktisk bedre Og dessuten, søkte litt på thottbot, and fant straks våpen som var mye fetere. Hva med et våpen som generer rage? Eller et one handed sword med mengder av critt chanse? Thunderufry er og blir oppskrytt. Som hvilke da? Link til de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå