PsychoDevil98 Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Hei! Etter at jeg har formattert, har jeg fått en del reklame slenkt opp mens jeg er på nettet, eller popup som det kalles. Jeg har internet explorer, pop up stopper, avg antirvirus free edition, s&d spyboot, samt xp med sp2 og msn verktøy linjne som skal stoppe popups. Hvordan får jeg dette irriterende problemet bort? Svar mottas med takk! MvH Jo
Lars-H Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 bytt nettleser til Opera eller Firefox. Får ingenting (nesten) popup da.. Hvis det var i IE du fikk popupene da..
Propaganda Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 som Lar5 nevnte så burde du bruke en annen nettleser enn IE,Firefox er ett veldig godt alternativ. Jeg hadde også tatt en kjapp spyware sjekk på maskinen din,fort gjort at du har fått spyware når du bruker IE.
PsychoDevil98 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 (endret) takker for svar. Jeg har hatt problemene i IE. Skal jeg ta en sjekk i Ad-aware, ettersom s&d ikke fant noe? Endret 1. september 2005 av PsychoDevil98
Goscinny Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 bytt nettleser til Opera eller Firefox. Får ingenting (nesten) popup da.. Hvis det var i IE du fikk popupene da.. Dette hjelper veldig! Dessverre har jeg i det siste fått mange popups, selv i FF! Helt perfekt blir det vel ikke.
Jonnar Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Dessverre har jeg i det siste fått mange popups, selv i FF! Helt perfekt blir det vel ikke. Har ikke fått en eneste uønsket popup i Opera, såvidt jeg kan huske...
GeirGrusom Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Har lastet ned Adblock til ff også, fungerer utrolig bra.
Propaganda Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 bytt nettleser til Opera eller Firefox. Får ingenting (nesten) popup da.. Hvis det var i IE du fikk popupene da.. Dette hjelper veldig! Dessverre har jeg i det siste fått mange popups, selv i FF! Helt perfekt blir det vel ikke. da hadde jeg sjekket for spyware,har hendt noen få ganger at jeg har fått pop-ups med FF,men da har det vært spyware på maskinen min.
Lars-H Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 har kun fått én popup med FF jeg =) har hatt det ganske lenge..
Goscinny Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 bytt nettleser til Opera eller Firefox. Får ingenting (nesten) popup da.. Hvis det var i IE du fikk popupene da.. Dette hjelper veldig! Dessverre har jeg i det siste fått mange popups, selv i FF! Helt perfekt blir det vel ikke. da hadde jeg sjekket for spyware,har hendt noen få ganger at jeg har fått pop-ups med FF,men da har det vært spyware på maskinen min. Bruker AVG, Hijack this, og SB - S & D. Har glemt å laste ned Adaware
PsychoDevil98 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Lurte på hvordan jeg setter ff slik at den blir hovednettleser. Jeg valgte ikke å avkrysse dette da jeg var usikker på hvordan ff funket. Noen svar?
Goscinny Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Lurte på hvordan jeg setter ff slik at den blir hovednettleser. Jeg valgte ikke å avkrysse dette da jeg var usikker på hvordan ff funket. Noen svar? Sett den som hovednettleser med EN GANG! Uanz er det bare å bytte tilbake igjen.
p@ge Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg har hatt problemene i IE. Skal jeg ta en sjekk i Ad-aware, ettersom s&d ikke fant noe? ja, men du kan også prøve med denne side: http://www.doxdesk.com/parasite/ virker bare med IE. selv har jeg nesten aldri popups ( kan ikke huske sist ) bruker IE6, windows xp home, sp2, windows brannmur og nod32. ( brukte før AVG, med denne ikke heller popups ) bli alltid spørt om jeg vil tillate popups ( gule strek under verktøy linje ) lykke til
Alastor Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Tools - Options - General options, huk av for default browser check, og check now. Ellers, hva slags popups er det du/dere får? Er det vanlige IE-popups, eller popups man må trykke "ok" på for å fjerne (som det står messenger i vindutittelen). Ellers så kan det være lurt å poste en hijackthislog her. Og om du ikke har MS antispyware, last ned og scan en deep scan. Den tar en del som ad-aware og spybot ikke tar.
Alastor Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Lurte på hvordan jeg setter ff slik at den blir hovednettleser. Jeg valgte ikke å avkrysse dette da jeg var usikker på hvordan ff funket. Noen svar? Sett den som hovednettleser med EN GANG! Uanz er det bare å bytte tilbake igjen. Og du fikk tydeligvis ikke med deg at han spurte om hvordan han fikk gjort dette
PsychoDevil98 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 (endret) Lurte på hvordan jeg setter ff slik at den blir hovednettleser. Jeg valgte ikke å avkrysse dette da jeg var usikker på hvordan ff funket. Noen svar? Sett den som hovednettleser med EN GANG! Uanz er det bare å bytte tilbake igjen. Ja, jeg har erfart at ff er bedre enn IE, men hvordan får jeg til å få ff som hovednettleser? Som sagt så gjorde jeg ikke dette først på grunn av usikkerhet rundt FF. JEG GJENTAR: FF ER BEDRE ENN IE! Endret 2. september 2005 av PsychoDevil98
Lars-H Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Lurte på hvordan jeg setter ff slik at den blir hovednettleser. Jeg valgte ikke å avkrysse dette da jeg var usikker på hvordan ff funket. Noen svar? Sett den som hovednettleser med EN GANG! Uanz er det bare å bytte tilbake igjen. Ja, jeg har erfart at ff er bedre enn IE, men hvordan får jeg til å få ff som hovednettleser? Som sagt så gjorde jeg ikke dette først på grunn av usikkerhet rundt FF. JEG GJENTAR: FF ER BEDRE ENN IE! Vertøy --> Innstillinger --> Generelt --> Standard Nettleser - Firefox skal skjekke om den er satt som standrad Nettleser(eller noe) - merk den..
PsychoDevil98 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Takker! Men hvordan får jeg leseren til å bli norsk?
toretors Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Last ned norsk versjon fra www.firefox.no Last også ned Microsoft antispyware og kjør den.
PsychoDevil98 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Hvorfor kommer hotmail som IE når jeg er logget innpå MSN og skal sjekke mailen min ved at jeg trykker "innboks for e-post"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå