Gå til innhold

Gode "in da hood"-filmer?


embark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Goodfellas er jo fra en slags getto, og en masse tøffere getto en den svarte gangsta gettoen og.

Sist jeg sjekka, var Goodfellas en mafia-film. ;)

 

Men skal sjekke ut mange av disse filmene.

Jaok, men det er jo en slags getto da, det var jo fra en bydel bebodd av italiener, altså en getto, men uansett.

 

Vist eg skal anbefale en ghetto film må det bli City of God, fantastisk film som tar for seg gatemiljøet i Brasil på 60-tallet.

Lenke til kommentar
Goodfellas er jo fra en slags getto, og en masse tøffere getto en den svarte gangsta gettoen og.

Sist jeg sjekka, var Goodfellas en mafia-film. ;)

 

Men skal sjekke ut mange av disse filmene.

Jaok, men det er jo en slags getto da, det var jo fra en bydel bebodd av italiener, altså en getto, men uansett.

 

Vist eg skal anbefale en ghetto film må det bli City of God, fantastisk film som tar for seg gatemiljøet i Brasil på 60-tallet.

NEI!

 

Seriøst, er greit å digge en film, men ikke kom med usannheter om den.

Lenke til kommentar
Goodfellas er jo fra en slags getto, og en masse tøffere getto en den svarte gangsta gettoen og.

Sist jeg sjekka, var Goodfellas en mafia-film. ;)

 

Men skal sjekke ut mange av disse filmene.

Jaok, men det er jo en slags getto da, det var jo fra en bydel bebodd av italiener, altså en getto, men uansett.

 

Vist eg skal anbefale en ghetto film må det bli City of God, fantastisk film som tar for seg gatemiljøet i Brasil på 60-tallet.

NEI!

 

Seriøst, er greit å digge en film, men ikke kom med usannheter om den.

Eg håpte vi kunne legge denne duskusjonen død, men uansett.

Definisjonen på en getto er et område i en by der en gruppe folk bur samlet, slik eg har forstått er goodfellas fra et område i New York der der det kun bor amerikanske Italienere, altså en Amerikansk-Italiensk getto. Men dette er jo ganske OT, så trur vi slutter å diskutere det her. Vist noken virkelig har så lyst å diskutere om goodfellas er fra en getto, så får de vel sende en PM.

Lenke til kommentar

-You got Served

-Honey

-All about the Benjamins

-8 Mile

-House Party

-Dont Be a Menace

-How High

-Save the last dance

-Soulplane

-The Wash

 

de jeg kommer på i farta, mer eller mindre ghettofiserte filmer som skildrer svarte (og hvite ghettofolk) i amerika... :) skal legge til flere etterhvert hvis jeg kommer på no..

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar
Goodfellas er jo fra en slags getto, og en masse tøffere getto en den svarte gangsta gettoen og.

Sist jeg sjekka, var Goodfellas en mafia-film. ;)

 

Men skal sjekke ut mange av disse filmene.

Jaok, men det er jo en slags getto da, det var jo fra en bydel bebodd av italiener, altså en getto, men uansett.

 

Vist eg skal anbefale en ghetto film må det bli City of God, fantastisk film som tar for seg gatemiljøet i Brasil på 60-tallet.

NEI!

 

Seriøst, er greit å digge en film, men ikke kom med usannheter om den.

Eg håpte vi kunne legge denne duskusjonen død, men uansett.

Definisjonen på en getto er et område i en by der en gruppe folk bur samlet, slik eg har forstått er goodfellas fra et område i New York der der det kun bor amerikanske Italienere, altså en Amerikansk-Italiensk getto. Men dette er jo ganske OT, så trur vi slutter å diskutere det her. Vist noken virkelig har så lyst å diskutere om goodfellas er fra en getto, så får de vel sende en PM.

Det er mottatt.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
-You got Served

-Honey

-All about the Benjamins

-8 Mile

-House Party

-Dont Be a Menace

-How High

-Save the last dance

-Soulplane

-The Wash

 

de jeg kommer på i farta, mer eller mindre ghettofiserte filmer som skildrer svarte (og hvite ghettofolk) i amerika... :) skal legge til flere etterhvert hvis jeg kommer på no..

4780103[/snapback]

 

Soul Plane var vitti andre gang jeg så den...første gang skjønte jeg ingenting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...