kloppen 0 Report post Posted September 1, 2005 Skal style bilen en min... Har en kompis som styla sin bil. Tenker noe i samme stilen. Slik ser det ut, noen som har erfaring med dette eller tilsvarende Quote Share this post Link to post
Clerion 0 Report post Posted September 1, 2005 (edited) Jaha???? Kanskje vi burde få vite litt om bilen??? Eller kanskje i det heletatt hva du lurer på? EDIT: Sorry, får ikke sett bildet... Edited September 1, 2005 by johanol Quote Share this post Link to post
kloppen 0 Report post Posted September 1, 2005 Volvo240. Hvordan feste stylingen for å tåle høy fart? Quote Share this post Link to post
VolvoRacing 0 Report post Posted September 1, 2005 vist du fester stylingen til bilen med de festene som er orginale, noe du må for å få dt til å passe, og gjør det skikkelig så tåler dette høy fart. ikkeno problem. Quote Share this post Link to post
Marvil 6 Report post Posted September 1, 2005 Volvo240. Hvordan feste stylingen for å tåle høy fart? Binders og stiftemaskin funka på min 240 vertfall. Forøvrig er bølgepapp ganske greit å brukte. Mye mer stabilt når man passerer 180 i 3. giret, samt at det retter seg opp igjen automatisk når jeg krasjer i alle bilene som står i veien. Quote Share this post Link to post
_M@ts_ 7 Report post Posted September 2, 2005 (edited) Papp-mod er ikke akkurat kult .. Edited September 2, 2005 by _M@ts_ Quote Share this post Link to post
Zeph 9497 Report post Posted September 2, 2005 Seriøst? Gjer folk dette med bilen sin? Quote Share this post Link to post
_M@ts_ 7 Report post Posted September 2, 2005 Seriøst? Gjer folk dette med bilen sin? Bilde skal vise litt "funny Pimp my Ride" greie. Quote Share this post Link to post
TomRJ 0 Report post Posted September 7, 2005 www.bcb.no har mmye til 240=) Quote Share this post Link to post
aklla 13316 Report post Posted September 9, 2005 de lysene er vel ikke helt lovlige Quote Share this post Link to post