Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Helt enig anth :)

I tillegg syntes jeg backgammond og svart og hvitt øyne var veldig interessant, har ikke lagt merke til disse øynene selv men, referanse til episode og minutt?

Vil også nevne noe ang. røyksky over motor som eksploderer, kan være feil? De har redigert bort enkelte feil på dvd utgivelsen har jeg sett selv siden jeg har den her, men vet ikke hvor dette med motoreksplosjonen er så kan ikke sjekke om det er redigert bort.

Endret av snoemann
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ups vi har pakket ned alle dvd'er siden vi skal flytte, så har ikke mulighet til å få sjekket dette opp på et par uker, så føl dere frie til å ta initiativ =)

Endret av snoemann
Skrevet
Det med motoreksplosjonen er vel i første episode av sesong en?

5770631[/snapback]

jeg tror også det, lite sannsynelig at det er episode 2 i og med at de forsatt redder ut folk fra vannet/stranden.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Det jeg ville fram til i noen poster tilbake var at jeg synes det var artig lese posten. Angående WTC var poenget at mange har en utrolig fantasi.

Skrevet
Jess. Endelig, etter tre lange uker er Lost endelig tilbake. Håper kvaliteten fortsetter i samme stil som de siste episodene. :)

5794781[/snapback]

Når kommer den i USA da? Norsk tid?

Skrevet (endret)
Sist gang var den tilgjengelig ca 6.20.

5794944[/snapback]

Ok! Gleder meg til jeg kommer hjem etter skolen imorgen! Prison Break OG Lost :D

Og tysk skolestil dagen etter :!:

Endret av quakie
Skrevet

Hmm, står på første post her at episodene sendes 9 pm i USA. Men er det noen som vet om det betyr østlig eller vestlig tid? Er det New York tid vil det si klokka tre i natt.

Hmm, jeg må få satt nedlastninga på før jeg drar på skolen i morra. gleeder meg :D

Skrevet
Ok! Gleder meg til jeg kommer hjem etter skolen imorgen! Prison Break OG Lost :D

5795033[/snapback]

Haha, det er dømt til å mislykkes! :tease:

Skrevet

5795033[/snapback]

Haha, det er dømt til å mislykkes! :tease:

5795961[/snapback]

Neh..Har nesten ikke andre lekser, så øver når jeg kommer hjem. Og ser Lost og PB senere på kvelden :)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

I den siste episoden av sesong en streiker bilen til Hurley på vei mot flyplassen. Tallene 42km, 23 C og 16kph dukker opp på dashbordet i det øyeblikk bilen streiker. De bringer ulykke for ham som de andre gangene. Dette er sikkert sagt før...

Skrevet

OT:

"quakie", trenger vel ikke øve til en stil? Med mindre det er fagstil...

Mens vi snakker om Tyskland, jeg drar dit samme dagen som LOST kommer ut, men gjett om jeg skal opp tidlig og se det før jeg drar :innocent:

Skrevet
OT:

"quakie", trenger vel ikke øve til en stil? Med mindre det er fagstil...

Mens vi snakker om Tyskland, jeg drar dit samme dagen som LOST kommer ut, men gjett om jeg skal opp tidlig og se det før jeg drar :innocent:

5797380[/snapback]

Nei akkurat, derfor får jeg tid til å se endel PB ep og LOST ep. Deilig, men jeg skal seff se litt på gramatikken og tidligere stiler som øving :)

Skrevet

Da var den sett.

Tror fortsatt han er en Other, 99% sikker.

Ecko pleier å ha et godt øye for sånt, og han trodde det!

Pluss at navnet og historien hans er hentet ifra en bok.

Litt mye intriger i denne episoden, får håpe på mer spenning neste uke!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...