Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Det er faktisk ikke bare du lenger! :p En annen kar har skrevet der og ;) Men begynte å lure litt på de viftene. :hmm:

 

Front: Inn

Bunn: Inn

Topp: Ut

PSU: Ut

Bak: Ut

 

Det blir undertrykk... :S Går det ann at Toppvifta blåser inn? Så blir det overtrykk igjen? :) Ellers kommer det så mye støv inni er...

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter på skolen nå, har fått gjort bittelitt:

 

Pussa ferdig med p180, skal såvidt begynne med p600 våtpussing, har fiksa på hdd-holderen, måtte kutte av en liten bit for at det skulle funke med plexi-vinduet. Også har jeg gjort en liten forandring på floppy-holder, bare pussa bort noen små utstikkere, så ekke store jobben jeg har gjort, men det er da noe småting som må gjøres :)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Sitter på skolen nå, har fått gjort bittelitt:

 

Pussa ferdig med p180, skal såvidt begynne med p600 våtpussing, har fiksa på hdd-holderen, måtte kutte av en liten bit for at det skulle funke med plexi-vinduet. Også har jeg gjort en liten forandring på floppy-holder, bare pussa bort noen små utstikkere, så ekke store jobben jeg har gjort, men det er da noe småting som må gjøres :)

 

-Qvin-

5128314[/snapback]

jaja.

 

Hvortid er neste gang du skal jobbe mer da?

Lenke til kommentar

Hei, nå har jeg begynt å gå igjennom noen tråder her på forumet, liksom på tide hehe

 

jeg har lest igjennom det du har gjort hitill og jeg er imponert, kjempe bra utført og dem diamanten var drit tøff :!: liker sånne designer som det der.

 

nei som sagt, drit bra jobba :thumbup:

 

 

psst ! Logoen er jeg misunnelig på ;)

Lenke til kommentar
Hei, nå har jeg begynt å gå igjennom noen tråder her på forumet, liksom på tide hehe

 

jeg har lest igjennom det du har gjort hitill og jeg er imponert, kjempe bra utført og dem diamanten var drit tøff  :!:  liker sånne designer som det der.

 

nei som sagt, drit bra jobba  :thumbup:

 

 

psst ! Logoen er jeg misunnelig på  ;)

5128764[/snapback]

Takk for komentarene, varmer virkelig! :)

 

Hehe logoen er fra Caliber, dritbra laga! :thumbup:

 

Har btw bestilt ting fra 3dfxcool og hammar.no nå for et minutt sia! Venter bare på svar fra vendur angående sponsing, så bestiller jeg vifter og!

 

Fra 3dfxcool.no:

1 Blå uv kabel s-ata

1 Blå uv kabel ide

1 Blå uv kabel floppy

 

Fra hammar.no:

3 forlengerkabler til katoder

2 30cm uv/blacklight

 

Fra vendur.no(ikke bestilt):

3 120mm SilenX vifter m/Blå LED

1 80mm SilenX vifte m/Blå LED

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Ja stemmer det! Ikke snakk på noe blått trur jeg, bare lysene det ;) Chrom eller sølv skal jeg lakke kabinettet innvendig med, får å få litt bedre finish! ;)

 

Ellers.. Er det noen som har en liten bit UV blå Plexi til meg til logoen? :)

 

Trenger du/dere mer info?

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Hva med bilder? :D

 

Tror det blir best med stål ;)

5136683[/snapback]

Ja tror det jeg og, men da er det ossen jeg skal feste det.. :hmm: Hadde blitt bedre hadde jeg tatt treplata innafor og stål utafor.. går bra det vel?

Får se.. Må se litt nøyere på diverse hinder (ting som stikker opp) og sånt...

 

Bilder ble det ikke tid til, kan se å få tatt noen på mandag ;)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

halla øyvind.... sagt det før og sier det igjen;) er stolt av deg:P hehe.. drit bra. har jo sett deg gjøre alt. så ser ut til og gå riktige veien dete her ja;) kommet med noen råd underveis og greier;P som du sikkert har "trengt".. eller ikke:P men uansett.. drit bra alt sammen :)

 

EDIT: Detta her var litt merkelig :p Han som egentlig skulle skrive her heter her: Eiliv90 elns... men så var han inlogget som meg:P

 

men takk for komentarene :) Hehe har trengt noen av rådene dine ja ;)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...