Gå til innhold

Gode bærevesker/slipcases til 12" bærbar umulig?


Antihero

Anbefalte innlegg

Har nylig bestilt en Dell X1, men det er komplett umulig å finne gode bærevesker eller fortrinnsvis en slipcase til den. X1 har widescreen så den vil ligge og slenge hvis jeg ikke finner noe som er spesiallaget for 12".

 

Er det noen som vet om noen bra sjapper eller nettbutikker som selger slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott! Akkurat sånn jeg var på jakt etter as a matter of fact.

 

Litt i tvil om jeg skal gå for 11" eller 12".

 

Målene på Dell X1: W x D x H : 286 x 196,8 x 25

 

Målene på Shinza 11": W x D x H : 270 x 210 x 40

 

Målene på Shinza 12": W x D x H : 290 x 240 x 40

 

(Målt i millimeter selvsagt)

 

På 12"-versjonen står dette:

New! This model has been enhanced to provide even better protection against impact shock. The new wire-frame exoskeleton and strengthened materials come at the price of elasticity, which means that unlike its predecessor, this model does not stretch to fit notebooks that are larger than the case's interior dimensions. To ensure proper sizing, please be sure to measure your notebook and compare to the interior dimensions listed in the Technical Specifications section below. Also, please be sure to select your color preference from the drop-down menu at lower left before adding this item to your cart.

 

Lurer på hva som vil være best for maskinen. Å bli presset nedi 11" hvor den sitter som støpt, eller ha litt slingringsmonn i 12"ern?

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Da jeg kjøpte en slipcase til min 14" WS så måtte jeg kjøpe hos applestore. De var de eneste som kunne tilby en veske som passet den sære størrelsen på maskinen min. Målene på maskinen stemmer godt overens med målene på vesken. Derfor anbefaler jeg ikke at du kjøper en veske som er mindre enn maskinen.

 

EDIT: For de som lurer så kjøpte jeg en Tucano Second Skin til Apples 15" powebook. Den sitter som et skudd!

Endret av gixer
Lenke til kommentar

Jeg har min X1 i den leather slipcase-saken til Dell, som riktignok ikke er tilpasset WS. Saken med den er at laptopen bare blir liggende nederst i veska når du bærer rundt på den, så noe "slenging" blir det ikke. Plass til laderen får du også, eller det store batteriet hvis det skulle bli aktuelt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...