Gå til innhold

Honor fra å heale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer ann på hvor langt du er unna også ;) tror ikke du får HK hvis du er mer enn 50m unna..

 

healing har ingen effekt på honor.. bare på agro ;)

Spesielt i disse dumme BGene så tar jeg noe inn i helsikke mye aggro, enda jeg bruker fade :p Uansett hvor jeg går dukker det opp 3 rogues fra intet og dæljer løs på meg :p Rekker ikke å begynne å heale engang før jeg har fått aggroen, mye vanskeligere enn UBRS/MC/BWL aggromessig det der, har ennå ikke funnet noen virkelig god måte å få mindre aggro på, sublety driter jeg foreløpelig... Jaja..

Lenke til kommentar
kommer ann på hvor langt du er unna også ;)  tror ikke du får HK hvis du er mer enn 50m unna..     

 

healing har ingen effekt på honor..  bare på agro ;)

Spesielt i disse dumme BGene så tar jeg noe inn i helsikke mye aggro, enda jeg bruker fade :p Uansett hvor jeg går dukker det opp 3 rogues fra intet og dæljer løs på meg :p Rekker ikke å begynne å heale engang før jeg har fått aggroen, mye vanskeligere enn UBRS/MC/BWL aggromessig det der, har ennå ikke funnet noen virkelig god måte å få mindre aggro på, sublety driter jeg foreløpelig... Jaja..

hehe, som warrior, var det litt morrsomt å lese det :yes:

Lenke til kommentar

Jeg var i Warsong Gulch med en warrior som tydeligvis var flink til å bruke taunt og holde aggro. Han hadde flagget, og 5-6 alliance holdt på å slå på han. Jeg (druid) og en priest gikk fremfor de og healet han helt fra deres tunell til vi kom til vår base og fikk levert flagget. Vi aggroet ingen av de på oss. :p

Endret av shabador
Lenke til kommentar
Jeg var i Warsong Gulch med en warrior som tydeligvis var flink til å bruke taunt og holde aggro. Han hadde flagget, og 5-6 alliance holdt på å slå på han. Jeg (druid) og en priest gikk fremfor de og healet han helt fra deres tunell til vi kom til vår base og fikk levert flagget. Vi aggroet ingen av de på oss. :p

la meg tippe, horde?

 

 

Selv ble alliance grusa av shamans på haumarush igår :p

Lenke til kommentar
Jeg var i Warsong Gulch med en warrior som tydeligvis var flink til å bruke taunt og holde aggro. Han hadde flagget, og 5-6 alliance holdt på å slå på han. Jeg (druid) og en priest gikk fremfor de og healet han helt fra deres tunell til vi kom til vår base og fikk levert flagget. Vi aggroet ingen av de på oss. :p

la meg tippe, horde?

 

 

Selv ble alliance grusa av shamans på haumarush igår :p

host, off topic.

Møtte en shaman med the unstopable force i går. Vi var 2 warriors, jeg 31/20 han andre protection spec. Jeg har en brukbar crit chance på 25%. Først drepte han meg på ca 3 sec. Deretter drepte han nesten han andre, jeg fikk spawna, tror du nesten ikke han drepte meg igjen, før jeg fikk lagt han ned. Jeg har reaper, og ganske brukbart utstyr.

For å si det sånn, en rouge prøver ikke å backstabbe meg 2 ganger, selv om noen er dumme nok til å gjøre det. Men shaman, nei det er håpløse greier.

 

Imba, god, eller heldig med crit, hvem vet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Finn deg en stor og fin raid-gruppe, og begynn og heal og buff som en gal. Jeg stod med over 400 hk's på halvannen time fra Alterac Valley nå nettopp. Healing druid FTW! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...