Jump to content
Sign in to follow this  
Det Dvergiske Kaffebord

To spørsmål om hotmail.

Recommended Posts

Hei.

Jeg begynner å få en full hotmail, og de mailene jeg har vil jeg helst ikke slette. Og det er desverre mange personer/firmaer som fortsatt sender til hotmailen min. Jeg har derfor noen spørsmål for å fikse dette problemet.

*Er det en mulighet for at jeg kan få all mailen som blir sendt til hotmailen til å bli videresendt til min gmail i stedet?

*Kan noen gi meg en god gjennomgang for å utvide plassen til 250mb uten å miste den mailen jeg allerede har liggende.

Mvh. DDK

Jeg lurer oxo på hvordan man får den Hotmailkontoen til å videresende mail i stedet for å tviholde på den... Er virkelig Hotmail den eneste leverandøren som ikke "tilbyr" videresending.? (ja jeg har prøvd, å prøvd.)

BTW : 2Mb lagringsplass på en mailkonto.?? Det er jo en skammelig vits.!

1 stk 7Mpixel bilde får man ikke sendt lixom....

Takker meg til 10 stk kontoer å 250Mb hver...

Bruk et e-post-program ala outlook.

Har du de ulike serverene som jeg må taste inn for at e-post klienten skal fungere?

I outlook skal det være mulig å sette opp en hotmail-konto, da taster du bare inn brukernavn å passord, samt smtp-server (bruk ISP-en sin, hvis f.eks. NGT er det mail.broadpark.no).

Man kan vel sette opp videresending i hotmail til for eksempel en gmail konto, så setter man opp hotmail adressen som reply-to i gmail. SÅ løser alt seg... ;)

men akkurat det siste der finner jeg han vi ikke ut av hvordan gjøres.....

nesten så hotmail.com tror de er størst å ikke trenger å ha noe videresending, for ALLE vil ha hotmail med 2Mb...

Jeg har klart det nå.!

Tok meg 1mnd....

MEN, kommer fortsatt en å annen surregjøk å sender til den gammle...