Yamato47 Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Hei hei, Opera-lisens koster 20 dollar om dagen, og som langvarig bruker lurer jeg på å hekte meg på. Det eneste er om jeg kan bruke denne lisensen både hjemme og på skolen. Det er bare meg som bruker begge maskinene. Opera på begge maskinene vil derfor aldri bli brukt samtidig. Er det noen som vet om dette vil fungere? mvh Are-Harald.
Kamikaze1 Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Opera-lisens på 60000kr i året? Hvis du snakker om browseren opera, så koster det $20 å registrere, noe du bare trenger å gjøre én gang. Og hvis du ikke klarer deg uten reklamebanner på skolen, så har du sikkert lov til å registrere en versjon der også. edit: det var en spøk sant? [ Denne Melding var redigert av: Kamikaze1 på 2002-08-10 04:33 ]
Langbein Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 04:31, Kamikaze1 skrev:Opera-lisens på 60000kr i året? Hvis du snakker om browseren opera, så koster det $20 å registrere, noe du bare trenger å gjøre én gang Han skrev "Opera-lisens koster 20 dollar om dagen". Ikke 20$ per dag, men i betydning nå om dagen. Altså den aktuelle prisen pr dags dato :smile:
Yamato47 Skrevet 10. august 2002 Forfatter Skrevet 10. august 2002 Greit, en liten tvetydighet. Skal prøve å unngå slike. Opera pleier jo koste 35 dollar tror jeg og akkurat nå er det på tilbud. Men er det noen som har et svar på spørsmålet mitt? 40 dollar gidder jeg ikke bruke. mvh Are-Harald
Dan Hansen Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Beklager det vet jeg ikke. Send dem en epost og spør. Ellers var det ikke meningen å "hakke" på deg. Beklager det også. ...tilgitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå